Lady Gaga Γιατί ξέσπασε σε λυγμούς;

Η Lady Gaga ξέσπασε σε δάκρυα ενώ απαντούσε για πρώτη φορά με θυμό στους ισχυρισμούς ότι αντέγραψε το θρυλικό τραγούδι της Μαντόνα "Express Yourself" (1989) για να δημιουργήσει το κομμάτι της "Born This Way". Η 24χρονη ποπ σταρ παραδέχτηκε ότι οι κατηγορίες πως αντέγραψε το πρότυπό της ήταν σπαρακτικές και ξέσπασε σε κλάματα όταν ρωτήθηκε από τον δημοσιογράφο για τις φήμες περί λογοκλοπής.


Στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού NME η Lady Gaga δηλώνει: "Δεν είμαι τόσο ηλίθια για να βγάλω ένα δίσκο και να είναι τόσο βλακώδης. Είμαι δημιουργός. Έχω γράψει δεκάδες κομμάτια. Γιατί να προσπαθήσω να βάλω ένα αντρεγραμμένο τραγούδι και να πιστεύω ότι θα πείσω τους πάντες; Είναι γελοίο και μόνο να με ρωτάνε κάτι τέτοιο. Θα σε κοιτάξω στα μάτια και θα σου πω ότι δεν είμαι τόσο χαζή ή βλαμμένη για να πιστέψω ότι είσαι τόσο βλάκας ή ηλίθιος ώστε να μη δεις ότι έχω κλέψει μία μελωδία".

Στη συνέχεια, προσθέτει: "Αν βάλετε το ένα τραγούδι δίπλα στο άλλο, η μοναδική ομοιότητα είναι μόνο ότι υπάρχει χορωδία. Είναι κάτι το οποίο υπάρχει στην ντίσκο μουσική τα τελευταία 50 χρόνια. Το γεγονός ότι είμαι η μοναδική καλλιτέχνιδα εδώ και 25 χρόνια που κατάφερα να το βάλω στο Top 40 δεν σημαίνει ότι πρόκειται για κλοπή, σημαίνει ότι είμαι έξυπνη. Συγνώμη... Δεν υπάρχει ούτε ένας σε αυτό το δωμάτιο που να γύρισε να πει: 'Ω θεέ μου, αυτό είναι το Express Yourself' Ούτε ένας".

Τέλος σχολίασε: "Σοκαρίστηκα από αυτό. Είναι πολύ αστείο για σένα να το λες ότι το αντέγραψα. Για μένα δεν είναι. Αν αντιγράψω κάτι θα βάλω μία μεγάλη υπογραφή και θα πω ότι το έκανα. Πιστεύω ειλικρινά ότι ο Θεός μου έστειλε αυτούς τους στίχους και αυτή τη μουσική. Όταν αισθάνεσαι ότι έχεις να δώσεις ένα μήνυμα στον κόσμο και τους ανθρώπους, δεν υπάρχει περίπτωση κάτι τόσο αγνό να είναι λάθος".


www.yupi.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...