Χρουσαλά: “Η ιστορία του Αβέρωφ μου στοίχισε”

Για το διαβόητο γαμήλιο πάρτι στο θωρηκτό Αβέρωφ μίλησε στο DownTown η Μαριέτα Χρουσαλά, η οποία είπε ότι λόγω της ιστορίας αυτής ανακάλυψε ότι μερικοί φίλοι της, δεν ήταν και τόσο φίλοι.
Η παρουσιάστρια απέφυγε να σχολιάσει την ουσία της υπόθεσης, το ότι δηλαδή έγινε ένα πάρτι σε ένα ιστορικό μνημείο για την Ελλάδα.

Είπε όμως κάτι πολύ πιο “σημαντικό”:

“Μερικοί φίλοι μου με πρόδωσαν”, είπε η τεθλιμμένη Χρουσαλά, αναφερόμενη στις φωτογραφίες που έδωσαν στα μέσα μαζικής ενημέρωσης κάποιοι καλεσμένοι του πάρτι.

Κατά τα άλλα, ισχυρίστηκε ότι τι κι αν ζει μέσα στα λούσα και τις βίλες, εκείνη παραμένει ένα απλό κορίτσι που θέλει να γίνει καλή νοικοκυρά:

“Μετά το γάμο μου, ανακάλυψα πόσο μου αρέσει η μαγειρική. Υπάρχουν φαγητά που τα κάνω για πρώτη φορά, γι' αυτό και επιζητώ την επιείκια του συζύγου μου”, είπε η παρουσιάστρια και πρόσθεσε πως της λατρεύει να διαβάζει βιβλία μαγειρικής.


cosmo.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...