Τζόυς Ευείδη «Χώρισα ύστερα από 14 χρόνια και έχασα και τους δυο γονείς μου»

Στις σελίδες του περιοδικού «Λοιπόν» φιλοξενήθηκε συνέντευξη της ηθοποιού Τζόυς Ευείδη, η οποία αποκάλυψε πως τα δύο τελευταία χρόνια πέρασε πολλά στην προσωπική της ζωής εξαιτίας του θανάτου των γονιών της και σκύλου της "Ξ", ενώ χαριτολογώντας δηλώνει πως δεν έχει καμία σχέση με το χρήμα και πως από θαύμα δεν είναι φυλακή!


«Τελευταία έτυχαν μαζεμένα κύματα... Χώρισα έπειτα από 14 χρόνια με τον σύντροφό μου -αυτό ήταν το πρώτο χτύπημα. Μετά πέθανε το σκυλί μου ο Ξ, που ήταν 14 χρονών. Μετά έχασα τη μάνα μου και στη συνέχεια τον πατέρα μου. Όλα αυτά μέσα σε δύο χρόνια», εξομολογείται η γνωστή ηθοποιός.

Παράλληλα, η πρωταγωνίστρια της επιτυχημένης θεατρικής παράστασης «Συμπέθεροι από τα Τίρανα» χαρακτηρίζει τον εαυτό της «ανώριμο» και αποκαλύπτει ότι αν και δεν έφτασε ποτέ κοντά στο γάμο, ωστόσο θέλησε να κάνει παιδί. Συγκεκριμένα, δήλωσε: «[…] δεν εμπνέω μάλλον για τέτοια πράγματα (γάμο)», αλλά η απόκτηση ενός παιδιού είναι κάτι που «σκέφτηκα στο παρελθόν, αλλά είχα μια άτυχη εγκυμοσύνη και στο μεταξύ χώρισα». Η ηθοποιός δήλωσε πως δεν της πέρασε ποτέ από το μυαλό να αποκτήσει ένα παιδί εκτός σχέσης: «Δεν πιστεύω στις μονογονεϊκές οικογένειες».

Στην ερώτηση για την σχέση της με το χρήμα απάντησε ότι δεν ξέρει καν πόσα λεφτά βγάζει το μήνα και γελώντας είπε: «Έχω άγιο και δεν τα έχω κάνει ρόιδο! Από θαύμα δεν είμαι στην φυλακή!».

Η παράσταση «Συμπέθεροι από τα Τίρανα»  έχει ανέβει στην Θεσσαλονίκη από τις 13 Απριλίου και θα διαρκέσει μέχρι τις 10 Μαΐου.


www.yupi.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...