Μαρία Μπακοδήμου: «Δεν μου λέει τίποτα ο “γάμος”»

Μιλάει στο περιοδικό People

Έχει ταυτιστεί με το ανατρεπτικό, το διαφορετικό, το ανοιχτόμυαλο, το έξυπνο χιούμορ. Αυτή τη φορά αποδεικνύει ξεκάθαρα στο People ότι ο συντηρητισμός δεν ταιριάζει ούτε στις συνεντεύξεις της!


Καβάλησες ποτέ το καλάμι;
Ποτέ δεν το έχω πάθει, το αντίθετο. Στην αρχή, όταν άρχισαν να με αναγνωρίζουν, τρόμαξα πολύ, αλλά δεν ψωνίστηκα. Είχα πάθει αγοραφοβία, μου ήταν πολύ δύσκολο να μπω σε ένα χώρο που είχε πολύ κόσμο, κι έτσι κλείστηκα περισσότερο στον εαυτό μου. Τώρα μπορώ να σου πω ότι είμαι σε πάρα πολύ καλό δρόμο, με πιάνει σπάνια πια. Κάποια στιγμή, έτσι κι αλλιώς, τα πράγματα που σε δυσκολεύουν αρχίζεις να τα δουλεύεις.

Εσύ τα δούλεψες μόνη σου ή με τη βοήθεια κάποιου ειδικού;
Και με ψυχολόγο. Είχα κάνει κάποια ραντεβού όταν ήμουν σε ψυχική ένταση, αλλά σταθερά πηγαίνω σε ψυχολόγο εδώ και ενάμιση χρόνο. Η αφετηρία ήταν η σχέση μου με τα παιδιά μου, η επικοινωνία μας. Από εκεί και πέρα, η συμβουλευτική ψυχολογία είναι κάτι που μου δίνει τόσα πολλά, ώστε να αντιμετωπίσω και να διαχειριστώ την επαγγελματική και την προσωπική μου ζωή. Ένας γονιός, επειδή δεν ξέρει πώς να διαχειριστεί την αγάπη του για τα παιδιά του ή τις κόντρες με αυτά, είναι πολύ χρήσιμο να έχει έναν άνθρωπο τον οποίο να πιστεύει και να έχει εμπιστοσύνη στη συμβουλή του.

Αν κάποιο από τα παιδιά σου σού έλεγε ότι είναι gay, πώς θα αντιδρούσες;
Επειδή ξέρω ότι οι gay, ειδικά στην εφηβεία τους, είναι παιδιά που βασανίζονται πάρα πολύ, γιατί δεν έχουν ξεκαθαρίσει την επιλογή τους, το μόνο που με νοιάζει είναι να μη δυσκολευτεί το παιδί μου να αποδεχτεί αυτό που είναι. Τα παιδιά μου θα τα αγαπάω έτσι κι αλλιώς, ό,τι και να ’ναι, θα είμαι εκεί, δίπλα τους, και θα συμπαρίσταμαι σε όλες τις επιλογές τους. Με νοιάζει μόνο να είναι πολύ ευτυχισμένα.

Θα παντρευόσουν για τρίτη φορά;
Άμα με πιέσει ο άλλος και είμαι πολύ ερωτευμένη... Κοίτα, δεν μου λέει τίποτα ο «γάμος». Η ουσία είναι που έχει σημασία. Και η ουσία είναι να είσαι με κάποιον με τον οποίο να υπάρχει ανάμεσά σας σεβασμός, αγάπη και να αισθάνεσαι ότι είναι το άλλο σου μισό.

Είσαι ερωτευμένη αυτή την περίοδο;
Δεν μπορώ να σου απαντήσω. (γέλια)

Θα σε έκανε να ξαναπαντρευτείς ένας πολύ μεγάλος έρωτας;
Είτε ένας πολύ πλούσιος σύζυγος! (γελάει δυνατά)

Πώς βίωσες το γάμο στο παρελθόν;
Δεν έμεινα πολύ καιρό παντρεμένη σε κανέναν από τους δύο μου γάμους. Ήταν λίγο σαν ένα παιχνίδι. Πώς παίζουμε τις κουμπάρες, είπαμε να παίξουμε και τους παντρεμένους. Προφανώς γι’ αυτό το λόγο δεν πέτυχαν.


www.stylista.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...