"Εχω συγχωρέσει την απιστία"

Η Ευδοκία Ρουμελιώτη δηλώνει πιστή και μονίμως σε σχέση από τα 18 της χρόνια. «Έχω πληγωθεί από σχέσεις μου, όμως δεν μετάνιωσα γι’ αυτά που έζησα, γιατί κάτι μου πρόσφεραν», παραδέχεται η γλυκιά ηθοποιός και γίνεται πιο αποκαλυπτική:


«Με έχουν κερατώσει στο παρελθόν, αλλά το συγχώρεσα. Όμως ακόμη κι αν την συγχωρέσεις, κάτι έχει σπάσει. Τίποτα δεν είναι ίδιο μετά».

Η πρωταγωνίστρια του επιτυχημένου σίριαλ του Mega "Η ζωή της Αλλης", που στο παρελθόν ο γάμος τής ήταν αδιάφορος, σήμερα δηλώνει πιο ευτυχισμένη από ποτέ στο πλευρό του συντρόφου της και κάνει όνειρα για μια ευτυχισμένη οικογένεια: «Νομίζω πως δεν έχω υπάρξει πιο ευτυχισμένη. Γνώρισα τον μεγάλο έρωτα».

Όσο για το αν λείπει κάτι από τη ζωή της; «Απολύτως τίποτα», διαβεβαιώνει η Ευδοκία. «Η ευτυχία που μου δίνει ο σύντροφός μου είναι το καλύτερο δώρο που έχω πάρει ποτέ».


www.real.gr




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...