Ζέτα Μακρυπούλια : παλεύει τις ανασφάλειες της με ψυχοθεραπεία

Για την προσωπική και επαγγελματική της ζωή, καθώς και για τα λάθη που έχει κάνει μίλησε η Ζέτα Μακρυπούλια.
Σε ερώτηση του δημοσιογράφου, για το αν εμφανίζεται σε πολλαπλές ιδιότητες λόγω ανασφάλειας, η Ζέτα απάντησε:
”Κάνω αρκετά χρόνια ψυχοθεραπεία για να μπορώ να αντιμετωπίζω τις ανασφάλειές μου και χρησιμοποιώ πληθυντικό αριθμό, γιατί όλοι έχουμε πολλές. Σε αυτά τα χρόνια ανκάλυψα ότι είναι μάταιο να νομίζει κάποιος, ότι μπορεί, κάνοντας τη συγκεκριμένη δουλειά, να θεραπεύσει τις ανασφάλειές του. Ίσως είμαι λίγο παραπάνω ανήσυχη από το κανονικό κι ενεργοποιείται η αδρεναλίνη μου, όταν δοκιμάζομαι σε διαφορετικά πράγματα.”
Δεν θα ήθελε, όμως, ν’ αφοσιωθεί ολοκληρωτικά στην υποκριτική; ”Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι δεν το κάνω;” είπε σε συνέντευξή της στο “Βήμα της Κυριακής” η ίδια και συνέχισε: ”Τα υπόλοιπα έρχονται και φεύγουν, αυτό είναι το μόνο που μένει. Άλλωστε, δεν θυσιάζω ποτέ χρόνο από την υποκριτική, για να ασχοληθώ με τα υπόλοιπα,αλλά από την προσωπική μου ζωή.”
Τι έχει να πει, για το ενδιαφέρον του Τύπου, που συχνά στρέφεται σε προσωπικά της ζητήματα; Πιστεύει ότι έχει μερίδιο ευθύνης; ”Φυσικά και έχω μερίδιο ευθύνης. Πρώτα από όλα το ότι βρίσκομαι μπροστά στα φώτα είναι δική μου επιλογή. Επίσης, το ότι επέλεξα να ζω όπως όλοι οι άνθρωποι, να έχω φίλους, να πηγαίνω ταξίδια, να έχω προσωπική ζωή και να μην κρύβομαι. Δεν το έκανα εύκολα, αλλά είναι πολύ πιο δύσκολο, πίστεψέ με γιατί το έχω δοκιμάσει, να κρύβεσαι και να μην ζεις τίποτα, για να μην θεωρηθεί ότι δεν προστατεύεις την προσωπική σου ζωή.”
Έχει μετανιώσει για κάποια επαγγελματική της επιλογή; ”Δουλεύω από 13 ετών. Σίγουρα έχω κάνει λάθη. Χωρίς αυτά όμως, δεν θα βρισκόμουν αυτή τη στιγμή εδώ. Μπορεί να ήμουν κάπου πολύ καλύτερα ή κάπου πολύ χειρότερα. Σίγουρα όμως, δεν μετανιώνω”.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...