Πότε καταλαβαίνεις ότι μεγάλωσες; Οταν προσωπικά αντικείμενα των παιδικών -ή εφηβικών- ινδαλμάτων σου μπαίνουν στο μουσείο. Πρόσφατο παράδειγμα η περίπτωση της Αμερικανίδας σταρ
Μία φωτογραφία και ένας πρωταγωνιστικός ρόλος στην τηλεοπτική σειρά «Αγγελοι του Τσάρλι» στάθηκαν αρκετά όχι απλώς για να τη μετατρέψουν σε σύμβολο του σεξ μιας εποχής, αλλά για να της εξασφαλίσουν μία θέση στην Ιστορία. Δεν υπερβάλλουμε: Πρόσφατα, ο για πολλά χρόνια σύντροφός της, ηθοποιός Ράιαν Ο’ Νιλ, και ο ανιψιός της Γκρεγκ Γουόλς δώρισαν στο Εθνικό Μουσείο Αμερικανικής Ιστορίας του Ιδρύματος Σμιθσόνιαν αντικείμενα της ηθοποιού, όπως το κόκκινο μαγιό από την εμβληματική φωτογράφιση του 1976, το προσωπικό της σενάριο από τους «Αγγέλους του Τσάρλι», ένα τεύχος του περιοδικού Time που ήταν αφιερωμένο στην τηλεοπτική σειρά και μια αυθεντική κούκλα Φάρα Φόσετ του 1977.
Η φωτογράφιση με το κόκκινο μαγιό, που εκτόξευσε τη Φόσετ στο καλλιτεχνικό στερέωμα πριν ακόμη από την πρεμιέρα της στους «Αγγέλους του Τσάρλι», έγινε το Σεπτέμβριο του 1976 από τον φωτογράφο Μπρους Μακ Μπρουμ. Η ινδιάνικη κουβέρτα στο φόντο προερχόταν από το μπροστινό κάθισμα του αυτοκινήτου του φωτογράφου και ήταν μια έμπνευση της τελευταίας στιγμής. Το μοντέλο αποδείχθηκε πραγματικό χρυσωρυχείο: Μέχρι το Μάρτιο της επόμενης χρονιάς η αφίσα είχε πουλήσει 5 εκατομμύρια αντίτυπα, ενώ μέχρι σήμερα οι πωλήσεις αγγίζουν τα 12 εκατομμύρια αντίτυπα. Το δε χτένισμα της Φόσετ, που αντιγράφτηκε από εκατομμύρια γυναίκες ανά τον κόσμο, δεν ήταν δημιούργημα κάποιου στυλίστα αλλά της ίδιας της ηθοποιού, η οποία πριν από τη φωτογράφιση βάφτηκε και έφτιαξε τα μαλλιά της μόνη.
Μία φωτογραφία και ένας πρωταγωνιστικός ρόλος στην τηλεοπτική σειρά «Αγγελοι του Τσάρλι» στάθηκαν αρκετά όχι απλώς για να τη μετατρέψουν σε σύμβολο του σεξ μιας εποχής, αλλά για να της εξασφαλίσουν μία θέση στην Ιστορία. Δεν υπερβάλλουμε: Πρόσφατα, ο για πολλά χρόνια σύντροφός της, ηθοποιός Ράιαν Ο’ Νιλ, και ο ανιψιός της Γκρεγκ Γουόλς δώρισαν στο Εθνικό Μουσείο Αμερικανικής Ιστορίας του Ιδρύματος Σμιθσόνιαν αντικείμενα της ηθοποιού, όπως το κόκκινο μαγιό από την εμβληματική φωτογράφιση του 1976, το προσωπικό της σενάριο από τους «Αγγέλους του Τσάρλι», ένα τεύχος του περιοδικού Time που ήταν αφιερωμένο στην τηλεοπτική σειρά και μια αυθεντική κούκλα Φάρα Φόσετ του 1977.
Η φωτογράφιση με το κόκκινο μαγιό, που εκτόξευσε τη Φόσετ στο καλλιτεχνικό στερέωμα πριν ακόμη από την πρεμιέρα της στους «Αγγέλους του Τσάρλι», έγινε το Σεπτέμβριο του 1976 από τον φωτογράφο Μπρους Μακ Μπρουμ. Η ινδιάνικη κουβέρτα στο φόντο προερχόταν από το μπροστινό κάθισμα του αυτοκινήτου του φωτογράφου και ήταν μια έμπνευση της τελευταίας στιγμής. Το μοντέλο αποδείχθηκε πραγματικό χρυσωρυχείο: Μέχρι το Μάρτιο της επόμενης χρονιάς η αφίσα είχε πουλήσει 5 εκατομμύρια αντίτυπα, ενώ μέχρι σήμερα οι πωλήσεις αγγίζουν τα 12 εκατομμύρια αντίτυπα. Το δε χτένισμα της Φόσετ, που αντιγράφτηκε από εκατομμύρια γυναίκες ανά τον κόσμο, δεν ήταν δημιούργημα κάποιου στυλίστα αλλά της ίδιας της ηθοποιού, η οποία πριν από τη φωτογράφιση βάφτηκε και έφτιαξε τα μαλλιά της μόνη.