Όταν ο Tommy γνώρισε την Anna

Η έκθεση με τις φωτογραφίες των εντυπωσιακών εμφανίσεων της Anna Dello Russo, δια χειρός Tommy Ton

Η Anna Dello Russo είναι μία γυναίκα με την οποία τα street style blogs έχουν ασχοληθεί εκτεταμένα. Η ακούραστη, πληθωρική editor της ιαπωνικής Vogue έχει γίνει συνώνυμο των front row εμφανίσεων (αλλά και των καπέλων-φρούτων της).


Σε ένα βαθμό, την αναγνωρισιμότητα του στυλ της την οφείλει στον φωτογράφο Tommy Ton, ο οποίος έχει φωτογραφήσει πολλές φορές τα εξωφρενικά outfits της για το style.com αλλά και για το προσωπικό του fashion blog, JakAndJil.
O Ton και η Dello Russo την περασμένη εβδομάδα βρέθηκαν στο Τορόντο για τα εγκαίνια του When Tommy Met Anna, μίας έκθεσης φωτογραφιών-ντοκουμέντων της φιλίας τους, αλλά και των εκκεντρικών εμφανίσεων της Dello Russo. Από την πρώτη φορά που ο Ton την εντόπισε, τον Μάρτιο του 2007, να φοράει ένα χρυσό φόρεμα των Dole & Gabbana, μέχρι σήμερα. «Από Anna Dello Russo έγινε η ADR. Δεν ξέρω πώς θα την αποκαλούμε στο μέλλον… Anna Dello GaGa;» σχολίασε ο φωτογράφος στο Style.com σχετικά με την εξέλιξη της φίλης και μούσας του. «Είναι ο γκουρού μου», είπε η Dello Russo από την πλευρά της. «Για μένα,η ματιά του Tommy όσον αφορά τη μόδα είναι πλέον και δική μου». Το δίδυμο μίλησε για την συνεργασία του, που ήδη μετρά τέσσερα χρόνια.

Η έκθεση λέγεται When Tommy Met Anna. Tommy, θυμάσαι την πρώτη φορά που την πρόσεξες;
Θυμάμαι σίγουρα την πρώτη φορά που την φωτογράφησα. Ήταν τον Μάρτιο του 2007, έξω από το show του Galliano. Φορούσε ένα χρυσό τοπ D&G με αλυσίδες. Ήταν πολύ διστακτική όταν την ρώτησα αν μπορώ να την φωτογραφήσω. Και το επόμενο πρωί, στο show της Nina Ricci, που ήταν και το πρώτο του Olivier Theyskens για τον οίκο, φορούσε ένα ασημί φόρεμα με παγέτες και ένα κασκόλ από ψεύτικη γούνα, και σκεφτόμουν “Τι σχεδιάζει αυτή η γυναίκα;”. Δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι ήταν ντυμένη έτσι στις 10 το πρωί. Την ανακάλυψα μόλις τις δύο τελευταίες μέρες του fashion week στο Παρίσι. Στο επόμενο fashion week ήταν που άρχισα να συνειδητοποιώ ότι αυτή η γυναίκα ντύνεται πραγματικά έτσι, οπότε άρχισα να την τραβάω φωτογραφίες. Ήταν δύσκολο να την φωτογραφίζω, γιατί της ζητούσα συνέχεια να σταματήσει, αφού η ίδια δεν είχε συνηθίσει στην ιδέα. Μου πήρε περίπου δύο ακόμα σεζόν να καταλάβω ότι είναι σαν ζώο στη ζούγκλα –πρέπει να την φωτογραφίζεις όσο φέρεται φυσιολογικά και είναι ο εαυτός της.
Πότε συναντηθήκατε επίσημα πρώτη φορά;
Tommy Ton : Τον περισσότερο καιρό, αναρωτιόταν ποιος είναι ο Tommy Ton. Προσπαθούσε να με ανακαλύψει. Μία από τις βοηθούς της ανακάλυψε ποιος ήμουν και την τελευταία ημέρα της εβδομάδας μόδας του Μιλάνου, τον Σεπτέμβριο του 2009, με πλησίασε και μου είπε: “Είσαι ο Tom”. Ήδη την φοβόμουν, και της απάντησα: “Ναι, εγώ είμαι”. Και μου είπε: “Κάνεις καλή δουλειά” και απομακρύνθηκε. Είχα εντυπωσιαστεί που πλέον μου μιλούσε και αυτό ήταν το σημείο καμπής. Αυτή η γυναίκα, την οποία υπό μία έννοια εγώ παρακολουθούσα, ήξερα ποιος ήμουν και τον τρόπο της δουλειάς μου και ανακάλυψε και το πώς είμαι εμφανισιακά. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, η σχέση μας εξελίχθηκε πρώτα σε έναν πολύ ενδιαφέροντα διάλογο και μετά στη φιλία μας.
Anna Dello Russo: Γνώρισα τον Tommy στα shows, φυσικά. Θυμάμαι αυτό το φαινόμενo (των blogs) να μας τραβάει φωτογραφίες… Τις επόμενες δύο σεζόν ο αριθμός των φωτογράφων από blogs ολοένα και αυξανόταν. Ήμουν τόσο άσχετη, που κοιτούσα το JakAndJil συνέχεια, αλλά δεν είχα ιδέα ποιος ήταν πίσω από αυτό. Κανείς δεν ήξερε τον Tommy, γιατί, υπό μία έννοια, συνέχεια κρυβόταν. Θυμάμαι να ρωτάω τον κόσμο ποιος είναι πίσω από το JakAndJil. Προσπαθούσαμε να μαντέψουμε- εγώ και η ομάδα μου. Τελικά, μία κοπέλα από την ομάδα μου είπε ότι ο φωτογράφος λέγεται Tommy Ton. Κατά τη διάρκεια ενός show, κάποιος μου είπε: “Αυτός είναι” και έδειξε τον Tommy. Θυμάμαι να απαντάω: “Αυτός είναι ο Tommy! Είναι τόσο γλυκούλης! Φαίνεται τόσο συμπαθητικός!”. Τον πλησίασα και του είπα: “Είσαι ο Tommy Ton;”. Μου απάντησε: “Ναι, χαίρομαι που σε γνωρίζω” και του είπα: “Επιτέλους! Κανείς δεν ξέρει ποιος είσαι, πώς είσαι”. Τότε, όταν τον γνώρισα επιτέλους, μου είπε ότι με φωτογράφιζε και εγώ ήμουν πολύ αγενής μαζί του, γιατί δεν τον αναγνώριζα. Αλλά εγώ είχα απλώς σοκαριστεί από το φαινόμενο, από το πόσοι άνθρωποι μας κοιτούσαν και τράβαγαν φωτογραφίες. Τελικά, όταν κατάλαβα ποιος ήταν, απλώς τον πλησίασα και του συστήθηκα.



Υπήρχε συγκεκριμένος λόγος για τον οποίο δεν ήθελες να σε αναγνωρίζουν, Tommy;
Πάντα το αποφεύγω να συστηθώ στους άλλους. Μόλις πεις σε αυτόν που θέλεις να φωτογραφήσεις ποιος είσαι, η φωτογραφία δεν φαίνεται πια η ίδια. Μετά το ξέρει ο άλλος ότι εκείνη τη στιγμή τον φωτογραφίζεις και μπορεί να ποζάρει λίγο, να μην είναι “φυσικός”. Αλλά η Anna ξέρει πώς να μην ποζάρει για μένα. Πλέον έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου χορεύει για να την βγάλω φωτογραφία. Μου λέει: “Tommy, γιατί δεν τραβάς περισσότερες πόζες; Το να περπατάω απλώς είναι τόσο βαρετό”. Το αστείο με την Anna είναι ότι, αν, για παράδειγμα, έβλεπες την Emmanuelle Alt να χορεύει, θα ήταν κάπως περίεργο. Αλλά αν βλέπεις την Anna, με το τεράστιο καπέλο-κεράσι της να χοροπηδάει και να ποζάρει, είναι κάτι σχεδόν φυσικό. Φαίνεται το πόσο καλά περνάει με τη μόδα, και γίνεται σαφές το γιατί αποκαλεί τον εαυτό της fashion victim.

Έχεις αγαπημένα δικά της outfits;
Υπήρχε ένα, το Καλοκαίρι του 2009, πριν καν αρχίσουμε να μιλάμε, κατά τη διάρκεια της αντρικής σεζόν. Εμφανίστηκε στο show του οίκου Bottega Veneta στις 9 το πρωί, φορώντας ένα κόκκινο, cocktail φόρεμα με έναν ώμο του οίκου Lanvin. Ποτέ δεν χάνει την ευκαιρία να ντυθεί καλά. Ήξερα από τότε ότι σίγουρα έπρεπε να έχω υπόψη μου τις εμφανίσεις της. Και εκείνη την μέρα, δεν μπορούσα να σταματήσω να την τραβάω. Ήταν μία γυναίκα, με ένα κατακόκκινο φόρεμα, που ξεχώριζε μέσα από το πλήθος. Ή την τελευταία σεζόν, στον Dior… φορούσε ένα jacket της Roksanda Ilincic με τεράστια μανίκια από φτερά. Εκείνη τη μέρα ο αέρας φυσούσε αρκετά δυνατά και μου φώναζε: “Tommy, πετάω!”. Είναι πάρα πολλές εμφανίσεις. Είναι δύσκολο να διαλέξω μία αγαπημένη. Ξεπερνάει τον εαυτό της συνέχεια. Όταν άρχισε να φοράει φρούτα στο κεφάλι της, της είπα ότι το επόμενο βήμα θα έπρεπε να είναι ένα μεγάλο κομμάτι τυρί στο κεφάλι της, με ένα ποντίκι από διαμάντια πάνω του.

Anna, εσύ έχεις αγαπημένς λήψεις από τον Tommy;
Όταν βλέπω τις φωτογραφίες του, εντοπίζω πάντα τα λάθη στα ντυσίματά μου. Στις φωτογραφίες τα καταλαβαίνω και σκέφτομαι “Την επόμενη φορά”. Αλλά έχω εμμονή μαζί του. Μπορώ να περάσω ώρες μαζί του στο σπίτι μου, νιώθω πραγματικά τυχερή που μπορώ να μοιράζομαι αυτό το πάθος με τον Tommy. Έχει τόσο σωστή ματιά. Έχει κάνει τις εμφανίσεις μου ακόμα “εύθραυστες”. Εγώ είμαι πάρα πολύ αναλυτική αλλά το βρίσκω φυσιολογικό να γίνονται λάθη, αλλιώς το στυλ σου θα είναι συνέχεια το ίδιο. Είναι μία καθημερινή πρόκληση.
Τι το ιδιαίτερο έχουν οι φωτογραφίες του Tommy;
Μου αρέσουν τόσο πολύ, γιατί πάντα βρίσκεται έξω από τα shows και περιμένει, να πετύχει τη σωστή λήψη… ποτέ όταν με τραβάει μία φωτογραφία, δεν τραβάει μόνο μία. Τραβάει καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ίσως η τέλεια φωτογραφία να είναι αυτή με το φως λίγο πιο ψυχρό, ή θερμό, όταν η θέση του ήλιου θα είναι η κατάλληλη… Τραβάει συνέχεια. Αυτή είναι η δουλειά ενός σωστού fashion φωτογράφου. Είναι ακριβώς η σωστή αντιμετώπιση. Καμία φωτογραφία, ποτέ δεν είναι αρκετή. Δεύτερον είναι καταπληκτικός στο να εντοπίζει τις λεπτομέρειες. Αυτό σημαίνει ταλέντο. Το να επικεντρώνεσαι σε αυτό που βλέπεις. Η κοπή του πλάνου πρέπει αν είναι τέλεια. Μου αρέσει γιατί, όπως λέω, πρέπει πάντα να είσαι σαν καρχαρίας. Όταν βλέπεις ανθρώπους να ντύνονται, όταν βλέπεις μόδα, είναι σαν τροφή για σένα.



Tommy, τι το μοναδικό έχει η Anna;
Το ενδιαφέρον με τη σχέση μας είναι ότι, μέσω αυτής, οι άνθρωποι βλέπουν πόσο προσιτή είναι. Η διαφορά της με τις Carine και Anna Wintour είναι ότι η Anna (Dello Russo) είναι τόσο ευγενική, τόσο εύκολη να την πλησιάσεις. Είανι κάποια που λατρεύει τη μόδα και αν είσαι άνθρωπος που λατρεύει την ίδια και αγαπάς τη μόδα, είανι κάτι παραπάνω από πρόθυμη να σταματήσει για αν την τραβήξεις φωτογραφία, ή απλώς για να σου μιλήσει.

Anna, πώς προετοιμάζεις τις εμφανίσεις σου;
ADR: Αφοσιώνομαι εξ’ ολοκλήρου σε αυτές. Προετοιμάζω outfits για κάθε περίσταση. Η συνεχής έρευνα είναι μέρος της δουλειάς μου. Για εμένα, σημασία έχει να ευχαριστήσω τον Tommy, είναι ο γκουρού μου. Πρέπει επίσης να τον αιφνιδιάζω! Για εμένα συμβολίζει τα μάτια της μόδας. Και το να βρίσκεις πάντα κάτι καινούργιο, χρειάζεται μακρά προετοιμασία. Όταν είναι ο Tommy παρών, θα πρέπει να είαμι τέλεια- τα πάντα πρέπει να δείχνουν τέλεια.
TT: Πάντα λέει ότι πλέον πρέπει να ευχαριστεί τους bloggers. Ότι δουλειά της είανι να ντύνεται σωστά γι’ αυτούς, ενώ στο παρελθόν ντυνόταν για τον εαυτό της. Το γεγονός ότι προετοιμάζεται μήνες πριν, διαφορετικά outfits για κάθε μήνα, και αλλάζει στρατηγικά, δύο με τρεις φορές την ημέρα, αναλόγως το event, είναι η ουσία ακριβώς της ύπαρξης της ADR ως fashion icon. Ενώ στην καθημερινότητα, η Anna είναι η γυναίκα που φοράει Abercrombie στο σπίτι της και κάνει γιόγκα.

Το έχω ακούσει ότι φοράει φόρμες στο σπίτι της και ειλικρινά, πάντα πίστευα ότι είναι μύθος.
Το αστείο είναι, την τελευταία μέρα του fashion week του Παρισιού, όταν πήγα να την συναντήσω για να τα πούμε μία τελευταία φορά, μου άνοιξε την πόρτα φορώντας ένα παντελόνι φόρμας και ένα πουλόβερ, αλλά φορούσε ψηλά τακούνια. Την ρώτησα: “Anna, κοιμάσαι με τα ψηλοτάκουνα;” και μου απάντησε: “Μόνο για σένα, Tommy”.

http://www.stylista.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...