Britney Spears: Η μεταμόρφωσή της

Επιτέλους, καλαίσθητη! Αυτή είναι η πρώτη αντίδραση που προκαλεί η νέα φωτογράφηση της Μπρίτνεϊ Σπίαρς στο «Harper’s Bazaar» εν όψει της περιοδείας της που φέρει τον τίτλο του νέου της άλμπουμ «Femme Fatale». Η 29χρονη τραγουδίστρια που ποζάρει με ένα λευκό εξώπλατο φόρεμα δεν θυμίζει σε τίποτα την κοπέλα που πριν από λίγα χρόνια ήταν στην άβυσσο της νευρικής κρίσης.


Δείχνει υγιής και λαμπερή, εικόνα που είναι -προφανώς- αποτέλεσμα της νέας της ζωής που τη βοηθάει να κρατά τις εσωτερικές της ισορροπίες. Στην αποκαλυπτική συνέντευξη που συνοδεύει τη φωτογράφηση η προσγειωμένη Μπρίτνεϊ ξεκαθαρίζει ότι δεν νιώθει διαφορετική από τους ανθρώπους της ηλικίας της και εξηγεί ότι συμμερίζεται αυτά που τους αρέσουν, αλλά και αυτά που απεχθάνονται.
«Είμαι φυσιολογική. Η καθημερινότητα που μου αρέσει είναι αυτή που αρέσει στον περισσότερο κόσμο. Είμαι σαν όλους τους άλλους» δηλώνει χαρακτηριστικά. Η «πριγκίπισσα της ποπ», όπως την αποκαλούσαν στην αρχή της καριέρας της, τις ερχόμενες εβδομάδες θα γυρίσει το βιντεοκλίπ για το τρίτο της single και αποκάλυψε ότι το αγαπημένο της βιντεοκλίπ είναι αυτό του τραγουδιού «Overprotected» που κυκλοφόρησε το 2001. «Πιστεύω ότι λέει πάρα πολλά. Σκηνοθετήθηκε πολύ καλά και είναι πραγματικά πολύχρωμο, ενώ και τα χορευτικά είναι φανταστικά» λέει η Σπίαρς.
Η νεαρή τραγουδίστρια μίλησε και για την περιοδεία που ετοιμάζει και δήλωσε πολύ ικανοποιημένη από τις πρόβες, προσθέτοντας πως πιστεύει ότι θα είναι το καλύτερο σόου που έχει κάνει ποτέ. Παρά την επιστροφή στην κορυφή όμως, η Μπρίτνεϊ Σπίαρς έχει ως προτεραιότητα έναν άλλο τομέα της ζωής της: αυτόν της μητρότητας.
Εξηγεί μάλιστα ότι οι δύο γιοι της, ο πεντάχρονος Σον Πρέστον και ο τετράχρονος Τζέιντεν Τζέιμς την έκαναν να αλλάξεει τον τρόπο που προσεγγίζει την καριέρα της.
«Σκέφτομαι πλέον τα πάντα λίγο περισσότερο και ανησυχώ πολύ. Είμαι πιο ξεκάθαρη στις τοποθετήσεις μου και λέω την άποψή μου πιο συχνά απ' ό,τι έκανα παλιά. Οταν ήμουν νεότερη δεν το έκανα. Τώρα όμως είμαι μαμά. Τα πράγματα έχουν αλλάξει» δηλώνει.
Η Σπίαρς στη συνέντευξή της που θα κυκλοφορήσει στο «Harper’s Bazaar» του επόμενου μήνα συγκρίνει τον εαυτό της με τον Τζάστιν Μπίμπερ, τον οποίο χαρακτηρίζει «αξιολάτρευτο», ενώ προσθέτει ότι έχει πολλά κοινά σημεία με την ίδια στο ξεκίνημα της καριέρας της.


http://www.myworld.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...