Ο κατάλληλος άντρας

Τι θέλει μια γυναίκα από ένα άντρα ;
Μεγάλη απορία που την έχει το αντίθετο φύλο.
Τι ζητάμε ; Πως τους θέλουμε ...; και πάει λέγοντας !
Εμείς δε, κατηγορούμαστε από τους φίλους – συντρόφους - συζύγους, για το ότι γκρινιάζουμε συνεχώς ! Δεν είμαστε ευχαριστημένες με τίποτα ! Μωρέ τι μας λέτε ! Δεν γκρινιάζει καμιά μας, αν δεν έχει λόγο.
Ναι έτσι είναι, πάντα θα υπάρχει κάτι που είναι η αιτία της γκρίνιας  μας.
Όσο για το  ποιος είναι ο κατάλληλος, θα δώσω εγώ τα πρώτα - δικά μου πρότυπα - στοιχειά κι εσείς οι υπόλοιπες φιλές, πείτε μας τα δικά σας.
Πάμε λοιπόν !
1) Βασικό για μένα, θέλω να με κάνει να νιώθω ξεχωριστή! Ναι καλέ εγώ και καμία άλλη δίπλα μου, άντε για να μην τα παραλέω, εγώ και κάνα δυο άλλες στον πλανήτη γη.
2) Να μου λεει ότι μ αγαπά - γιατί για να τους το βγάλεις θέλεις τανάλια - να μου το δείχνει με μικρές όμορφες εκπλήξεις - όχι στα γενέθλια, ονομαστικές γιορτές κτλ - σε άσχετες ώρες και μέρες - ένα λουλούδι, ένα τραπέζι ρομαντικό κτλ. Να μου κάνει ένα όμορφο κομπλιμέντο.

3) Να μπορούμε να συζητάμε για όλα τα θέματα, να έχουμε καλή επικοινωνία. Να μπορώ βρε παιδί μου να του λεω τα δικά μου γυναικεία προβλήματα, τις ανησυχίες και τα υπαρξιακά μου και να μην παίρνω απάντηση «άσε ρε γυναικά - μωρό, τώρα βρήκες; είμαι πτώμα, έχω πολλά στο κεφάλι μου, έχει μπάλα τώρα κτλ.
Δηλαδή εμείς δεν έχουμε στο κεφάλι μας πολλά, άμυαλες είμαστε ;

4) Να είναι διπλά μου, κοντά μου, όταν τον χρειάζομαι! Να είναι κοντά στην οικογένεια και στα παιδιά μας, να είναι κοινωνικός, να μην κατεβάζει μούτρα γιατί δεν τον άφησαν να κοιμηθεί τα παιδιά του ή να μιλάει κακόκεφα στους γονείς σου γιατί έχασε η ομάδα του.
5) Να μην είναι αρνητικός πάντα σε κάτι που θα προτείνω ή σε μια απόφαση που θα πάρω. «Τι θέλεις να κάνεις ανταύγειες ; Μπα, δεν θα σου πάνε, χάλια θα είσαι!».
Να λεει την γνώμη του, χωρίς να αντιδρά μονότονα και εκνευριστικά.

Σαν συμπέρασμα λοιπόν και χωρίς πολλά λόγια, «τον Θέλω» :
Αγαπησιάρη, τρυφερούλη ( αλλά όχι μαλακού..) , άντρα ( και όχι μισό-άντρα), συντροφικό, κοινωνικό, θετικό και να με εμπιστεύεται σαν γυναίκα.

Θεωρώ ότι όλα τα παραπάνω είναι κάποια - σίγουρα όχι όλα – απ’ αυτά που επιθυμούν οι γυναίκες από τους άντρες.
 Μα είτε λέγεται σχέση, είτε γάμος, για μένα αυτά είναι τα βασικότερα στοιχεία για να μπορούμε να είμαστε ευτυχισμένες και να μην γκρινιάζουμε.
 Αν και αυτό το αποζητάτε κάποιοι..., είναι βίτσιο!
Κάποτε όταν είπα σε ένα φίλο, «βρε ασχολήσου λίγο με την δίκια σου δεν είναι καλά, δώσε σημασία στα θέλω της», ξέρετε τι απάντηση πήρα;
«Έλα μου λέει , έχει την επίσκεψη του μήνα, αυτό που έχετε κάθε μήνα εσείς οι γυναίκες  και έχει μπλοκάρει!»

Ακου εκεί τι μου είπε !
«Ρε του λεω, είσαι μαλ… Δες τι έχει η κοπέλα σου»
«Σταματά μου απαντάει  ξέρω εγώ !»

Μετά από 6 μήνες χώρισαν.
Όταν μου το είπε - με παράπονο μεγάλο - ότι η Γλυκερία τον παράτησε, του απάντησα :
Είχε την περίοδό της και το έκανε; Ή βαρέθηκε να σε περιμένει να έρθεις και εσύ στην σχέση σας ;
Έτσι είναι καλές μου, ή θα γκρινιάζουμε χωρίς λόγο ή θα έχουμε νεύρα (του μήνα) ή είμαστε γυναίκες. ( Ρε φίλε, τι να σου πουν και τι να κάνουν; Γυναίκες είναι!)
Όμως αν ασχοληθείτε μαζί μας πραγματικά, δεν θα χάσετε !
Ένα θα δώσετε, πέντε θα πάρετε !
Αν όμως μας γράφετε εσείς  μια….χαχαχαχα …..εμείς να δεις τι κάνουμε  και τι αποφάσεις παίρνουμε
Το πιάσατε έτσι κορίτσια !



 http://fe-mail.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...