Έλενα Παπαβασιλείου: "Δεν ανέχομαι τους άπιστους άντρες"

Μπορεί να είναι μια ξανθιά παρουσία στην τηλεόραση αλλά σίγουρα δεν είναι χαζή. Ο λόγος για την Έλενα Παπαβασιλείου, η οποία μιλά ανοιχτά στο Down Town αποκαλύπτοντας ότι... δε συμβιβάζεται με την ιδέα της απιστίας!


Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν ασχολούνται οι γυναίκες με το τρίτο πρόσωπο; και αν δίνουν βάση στο «ποια» ή μόνο στο «γιατί» η σέξυ παρουσιάστρια απαντά χώρις δεύτερη σκέψη.

“Να σου πω την αλήθεια, το πρώτο που σε ενοχλεί είναι η ίδια η απιστία. Το με ποια τη διέπραξε ο σύντροφός σου έρχεται σε δεύτερη ανάγνωση. Σίγουρα στέκεσαι και σε αυτό, βέβαια”.

Όταν ρωτήθηκε για το αν θα μπορούσε να δεχτεί να είναι το τρίτο πρόσωπο σε μια σχέση λέει το εξής: “Είμαι πολύ απόλυτη στις σχέσεις μου, για να άντεχα ποτέ κάτι τέτοιο. Άλλωστε, πιστεύω ότι κάποια μονοπάτια καλό είναι να μην τα ακολουθείς καν.”
Υπάρχουν κάποιες φίλες μου που θεωρούν πως όλοι οι άντρες απιστούν κι έχουν συμβιβαστεί με την ιδέα αυτή. Εγώ, πάλι, όχι. Δεν συμβιβάζομαι με την απιστία. Όταν συμβουλεύω όμως κάποια φίλη μου, δεν σκέφτομαι τι κάνει εμένα ευτυχισμένη αλλά εκείνη. Γιατί μπορεί μια γυναίκα να θέλει να συγχωρήσει την απιστία και να μη χαλάσει τη σχέση της”, αναφέρει στη συνέχεια της συνέντευξής της στο Down Town.
Η Έλενα παραδέχτηκε ότι δεν θέλει να πλησιάζει η ίδια κάποιον, αλλά θέλει εκείνος να κάνει την πρώτη κίνηση.


http://cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...