Μαρία Σολωμού: Δεν με ενδιαφέρει να ξαναερωτευτώ

Η Μαρία Σολωμού έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Instyle, μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην σχέση της με τον Πάνο Μουζουράκη και πόσο ερωτευμένη είναι.

Αναφέρει χαρακτηριστικά η όμορφη ηθοποιός: «Με τον Πάνο λειτουργώ σαν να είμαι 15 χρονών, έχοντας όμως τη γνώση όλων όσα έχω ήδη ζήσει. Ενώ ο έρωτας τα ισοπεδώνει όλα, σε κάνει παιδάκι, βλάκα ή κακό, αισθάνομαι ότι υπάρχει διαφορά στο σήμερα, λόγω ηλικίας. Στα 13 μου πίστευα ότι θα πεθάνω για αυτόν με τον οποίο είμαι ερωτευμένη και πως δεν θα ξαναερωτευτώ ποτέ άλλον άντρα στη ζωή μου. Τώρα δεν το πιστεύω αυτό, απλώς δεν με ενδιαφέρει να ξαναερωτευτώ. Μακάρι αυτό που ζω τώρα να κρατήσει όσο γίνεται περισσότερο. Εγώ έχω στιγμές απαισιοδοξίας, ο Πάνος όμως είναι πάντα αισιόδοξος. Όταν λοιπόν έχεις δίπλα σου έναν τέτοιο άνθρωπο, αυτό αναγκάζει και εσένα να σκέφτεσαι διαφορετικά – χωρίς όμως να πάθω μετάλλαξη, γιατί συνεχίζω να έχω “μαυρίλες”. Εγώ όταν βλέπω σύννεφα, θα πω “θα βρέξει”, ο άλλος όμως θα μου πει “τι ωραία που θα ‘ναι, αν βρέξει!” αλλάζοντάς μου έτσι την οπτική των πραγμάτων. Άλλωστε στη ζωή μου έχω μάθει να σκέφτομαι το χειρότερο, έτσι ώστε, όταν έρχεται αυτό, να μην πέφτω από τα σύννεφα. Πάντα περιμένω την καταστροφή, οπότε ό,τι λιγότερο έρθει από αυτήν, είναι καλό για μένα. Δεν θέλω να είμαι ενθουσιασμένη και ξαφνικά να πέσω από τα σύννεφα. Αυτή ίσως να είναι και η δικλείδα ασφαλείας μου στη ζωή».


www.myworld.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...