Η... καινούρια Bristol Palin

Πάταγο προκάλεσε η παρουσία της Bristol Palin κόρης της πρώην κυβερνήτου της Αλάσκας και πρώην υποψήφιας αντιπροέδρου των Ρεπουμπλικανών, Sarah Palin σε πρόσφατη δημόσια εμφάνισή της σε κοσμικό event.


Η νεαρή τηλεπερσόνα εμφανίστηκε με... καινούριο πρόσωπο, κάνοντας τους πάντες να αναρρωτιούνται αν έκανε πλαστική...

Ανανεωμένη και με διακριτικό μακιγιάζ που την κολάκευε, εύκολα μπορούσε να διακρίνει κανείς την αλλαγή που είχε κάνει στο πρόσωπό της, αφού το διαφορετικό πιγούνι της ήταν εμφανές! Σε συνέντευξή της στο περιοδικό Us Weekly, η ίδια παραδέχτηκε ότι έκανε επέμβαση, υπογράμμισε, όμως, ότι ήταν για καθαρά ιατρικούς λόγους(!).

"Έκανα διορθωτική επέμβαση στο πιγούνι. Μπορεί να βελτίωσε την όψη μου, αλλά η εγχείριση ήταν απαραίτητη για ιατρικούς λόγους...έτσι ώστε το σαγόνι και τα δόντια μου να ευθυγραμμιστούν... δεν έχω ψύχωση με το πρόσωπό μου", σημείωσε η Bristol και παραδέχτηκε ότι είναι εθουσιασμένη με το αποτέλεσμα: "Δείχνω μεγαλύτερη, πιο ώριμη και δεν έχω πλέον αυτό το παχουλό baby face!".

Η κλασική δικαιολογία, για όσες δεν θέλουν να παραδεχτούν ότι έκαναν πλαστική επέμβαση...


http://www.nooz.gr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...