Σίσσυ Χρηστίδου: «Δεν ισχύει ότι πρέπει να είσαι 40 κιλά για να κάνεις τηλεόραση»

Η Σίσσυ Χρηστίδου σε διάστημα δύο ετών κατάφερε να χάσει σχεδόν τριάντα κιλά. Η παρουσιάστρια μιλώντας σε συνέντευξη της για αυτή τη διαδικασία αποκάλυψε πως θα μπορούσε να ακολουθήσει και πιο «σκληρές μεθόδους».


«Κατ’ αρχάς προσέχω τον εαυτό μου και την υγειά μου και δεύτερον είμαι κατά της εξαντλητικής δίαιτας. Μου πήρε περίπου δύο χρόνια για να επανέλθω στα κιλά που ήμουν πριν. Η αλήθεια είναι πως θα μπορούσα να έχω ακολουθήσει πιο «σκληρές» μεθόδους». Παρόλο που η Σίσσυ κάνει τηλεόραση δεν μπήκε στον πειρασμό πιο γρήγορης μεθόδου. «Δεν ισχύει ότι πρέπει να είσαι 40 κιλά για να κάνεις τηλεόραση! Δεν είχα ποτέ τέτοιο άγχος, περισσότερο πρακτικό ήταν το ζήτημα για μένα. Δεν αισθάνομαι τώρα πιο ευτυχισμένη από πριν. Άλλωστε η ευτυχία μου δεν εξαρτάται απο τα κιλά μου».


http://www.gossip-tv.gr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...