Δέσποινα Καμπούρη «Με συγκινεί που σε λίγους μήνες θα έχω ένα μωρό»

Περιμένοντας σε μερικούς μήνες το πρώτο της παιδί, η Δέσποινα Καμπούρη μίλησε στην εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα» και στην Σταματίνα Τσιμτσιλή για τα συναισθήματα που βιώνει λόγω της εγκυμοσύνης και για τη σχέση της με τον σύντροφό της, Βαγγέλη Ταρασιάδη.


«Συμβαίνει κάτι που το ονειρεύομαι από μικρή. Ήθελα πάρα πολύ να κάνω οικογένεια και παιδάκι και νιώθω πολύ ωραία που μου συμβαίνει αυτό» είπε η 29χρονη δημοσιογράφος και παρουσιάστρια, ενώ αποκάλυψε πως το μωρό πρόκειται να γεννηθεί περίπου στα τέλη του καλοκαιριού: «Μέσα με τέλη Αυγούστου. Ακόμα δεν ξέρουμε πότε ακριβώς θα μας χτυπήσει την πόρτα!» είπε χαρακτηριστικά.


Μαζί με τον αγαπημένο της, Βαγγέλη Ταρασιάδη

«Δεν είμαστε μικροί για οικογένεια. Εγώ είμαι 29 και ο Βαγγέλης 35. Ίσα ίσα που πιστεύω ότι είμαι στην ιδανική ηλικία για να κάνω οικογένεια» απάντησε λίγο αργότερα σε σχετική ερώτηση η Δέσποινα, ενώ για τον σύντροφό της είπε: «Ο Βαγγέλης είναι ένα παιδί με αρχές και μου αρέσει η στάση του απέναντι στα παιδιά -είναι υπερπροστατευτικός μαζί τους- και γενικά είναι στήριγμα, είναι ο άνθρωπος που θα μπορούσες να στηριχθείς πάνω του σε μια δυσκολία».

Τέλος, εξηγώντας πως η πρόταση γάμου έγινε «πολύ απλά, χωρίς φαμφάρες» και πως δεν συγκινήθηκε αφού «ήταν κάτι αναμενόμενο», πρόσθεσε: «Αυτό που με συγκινεί πάρα πολύ είναι η σκέψη ότι σε λίγους μήνες θα έχω ένα μωρό».


www.yupi.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...