Η "Μιράντα" γιόρτασε τα γενέθλια της με τη γυναίκα της και τα παιδιά της!

Η Cynthia Nixon είναι η πιο διάσημη, φιλόδοξη δικηγόρος, που σαν ''Μiranda Hobbes'', δεν ήταν λάτρης της οικογένειας και του ό,τι αυτή συνεπάγεται, αλλά σαν Cynthia έχει πάρει ζεστά αυτόν τον ''ρόλο'' και τον φέρνει μια χαρά εις πέρας.
Η πρωταγωνίστρια λοιπόν, του Sex and the City, απόλαυσε το Σάββατο που μας πέρασε, την ημέρα των γενεθλίων της με την σύζυγό της, Christine Marinoni, τον 8χρονο γιο της Charles από τον πρώτο της γάμο και τον νεογέννητο Max, σε μια εκδρομή εκτός πόλης.



Η μοντέρνα αυτή οικογένεια, άφησε για λίγο το διαμέρισμά της στο Upper West Side, εφοδιάστηκε με τους απαραίτητους σάκους και τα πράγματα που απαιτείται να υπάρχουν για τον μπέμπη και ξεκίνησε την εκδρομή της. Η 43χρονη Christine που διατηρεί σχέση με την 45χρονη ηθοποιό από το 2004, έφερε στον κόσμο τον Max στις 7 Φεβρουαρίου.



Aπό την άλλη, η Cynthia έχει αποκτήσει τον 8χρονο Charles και μία κόρη 15 ετών, την Samantha, από τη σχέση της με τον Άγγλο καθηγητή Danny Mozes, με τον οποίο χώρισε το 2003. Η ίδια ανακοίνωσε, σύμφωνα με την Daily Mail, τον δεσμό της με την Christine, σε συλλαλυτήριο για την ισότητα που πραγματοποιήθηκε στην Νέα Υόρκη το 2009.



Η γνωστή ηθοποιός μάλιστα, σε πρόσφατη συνέντευξή της δήλωσε: ''Σχετικά με τον γενετήσιο προσανατολισμό, δεν αισθάνομαι ότι έχω αλλάξει. Ήμουν σ' όλη μου τη ζωή με άντρες και δεν είχα ερωτευτεί ποτέ γυναίκα. Αλλά όταν μου συνέβει δεν μου φάνηκε παράξενο. Είμαι απλά, μια γυναίκα, ερωτευμένη με μια άλλη γυναίκα.''



www.tlife.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...