Γαλλική φινέτσα σε ελληνικό spa

Φιλική, χαµογελαστή, κοµψή. Η Αν Σπεκ, Manager του GB Spa της Μεγάλης Βρετανίας, είναι η Γαλλίδα που δηµιούργησε ένα µοναδικό µικρόκοσµο οµορφιάς και ευεξίας στο κέντρο της Αθήνας!

Mετράει 7 χρόνια διαµονής στην Ελλάδα (το περισσότερο διάστηµα που έχει µείνει ποτέ σε ξένη χώρα) από τότε που της έγινε πρόταση από το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρεταννία» να αναλάβει το GB Spa. Μια πολύ σηµαντική στροφή στην καριέρα της και, όπως λέει και η ίδια, µια µεγάλη πρόκληση και µια ιδιαίτερη τιµή!
Πώς αντιµετωπίσατε αυτή την αλλαγή;
Αν δεν µπορούσα να προσαρµοστώ, δεν θα µπορούσα να µείνω πολύ καιρό. Έχοντας την πολυτέλεια να κάνω κάτι που µου αρέσει, µπορώ να δηµιουργώ και να κρατάω τις ισορροπίες στη ζωή µου. Και το περιβάλλον όµως είναι εξίσου σηµαντικό: οι άνθρωποι, η ανθρωπιά, το κλίµα. Έχω ταξιδέψει παντού, αλλά η Ελλάδα έχει κάτι το διαφορετικό. Μια µικρή χώρα που όµως έχει τόση κουλτούρα και τόση πληροφορία να δώσει.
Φαίνεται ότι αγαπάτε αυτό που κάνετε…
Ναι, γιατί µου έδωσε την ευκαιρία να συνδυάσω τις γνώσεις µου από δύο διαφορετικούς τοµείς σε ένα χώρο που µου ταιριάζει. Είχα εργαστεί παλιότερα τόσο στον τουριστικο-ξενοδοχειακό τοµέα όσο και σε εκείνον της κοσµετολογίας. Έµαθα πώς «λειτουργεί» το δέρµα, τι σηµαίνει «αρωµατοθεραπεία», «φυτοθεραπεία» και «φυτοβιολογία». Και βρήκα τρόπο να τα εφαρµόσω όλα!
Ποια είναι η φιλοσοφία του συγκεκριµένου spa;
Σκοπός του είναι να αισθανθούµε καλά, να δούµε τα αποτελέσµατα εξωτερικά αλλά και εσωτερικά. Το GB Spa στηρίζεται σε έναν πολύ σηµαντικό συνδυασµό ποιοτικών υπηρεσιών, σωστών εγκαταστάσεων και χαλαρωτικού περιβάλλοντος. Υπάρχει επίσης σωστή εξυπηρέτηση και, το πιο βασικό, χαµόγελο! Η επιθυµία µας είναι όποιος µας επισκέπτεται να νιώθει ότι ετοιµάζεται να κάνει ένα πολύ ωραίο «ταξίδι», ακόµα και για µισή ώρα.
Τι χαρακτηρίζει τα καλλυντικά που χρησιµοποιείτε στο spa;
Η σειρά E’Spa βασίζεται στα αιθέρια έλαια, τα ιχνοστοιχεία και τα φυτικά εκχυλίσµατα και χρησιµοποιείται σε πολλές ολοκληρωµένες θεραπείες για πρόσωπο και σώµα. Η Valmont, από την άλλη, έχει µια πιο «δυτική» φιλοσοφία, καθώς απευθύνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του πελάτη για αντιγήρανση και αναπληρώνει αυτό που λείπει από κάθε επιδερµίδα.
Υπάρχει βέβαια και το άρωµα Ελλάδας!
Ναι, έχουµε θεραπείες που περιλαµβάνουν γιαούρτι, µέλι, µαστίχα, ακόµα και ούζο.
Αγαπάτε όµως πολύ και τα βότανα…
Είναι µέρος της ζωής µου! Πιστεύω ότι βοηθούν πολύ στην ενεργοποίηση του σώµατος, γι’ αυτό και εγώ η ίδια τα χρησιµοποιώ καθηµερινά. Για παράδειγµα, πίνω πολύ σπάνια καφέ, ενώ καταναλώνω πολλά ροφήµατα, µε αγαπηµένο µου το τίλιο. Γενικά συνδυάζω, πειραµατίζοµαι, προσθέτω αιθέρια έλαια σε µια βάση κρέµας και δοκιµάζω…
Προτιµάτε το φυσικό τρόπο ζωής;
Ναι. Μου αρέσει και µου ταιριάζει. Είµαι χορτοφάγος, κολυµπάω, κάνω χορό. Και φροντίζω πολύ τον εαυτό µου. Σίγουρα θα κάνω ένα πίλινγκ και µια µάσκα την εβδοµάδα. ∆οκιµάζω επίσης πολλές κρέµες σώµατος, ανάλογα µε τη µυρωδιά ή την υφή που θέλω κάθε στιγµή. Θα ήθελα βέβαια να κάνω και κάποιο µασάζ, αλλά δεν προλαβαίνω! ∆εν είναι περίεργο;


/www.myworld.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...