Η Σεμίνα Διγενή απαντάει σε όσα γράφτηκαν για το «γάμο» της Ελένης Μενεγάκη

Αποκλειστικά στο People που κυκλοφορεί

Tο ρεπορτάζ της Νατάσας Χανιώτη, που αναρτήθηκε τη Δευτέρα 11 Απριλίου στο site της Σεμίνας Διγενή, mediasoup.gr, στο οποίο η δημοσιογράφος ισχυριζόταν ότι η Ελένη Μενεγάκη θα παντρευτεί τη Δευτέρα του Πάσχα τον Μάκη Παντζόπουλο στην Άνδρο, κατάφερε να δημιουργήσει τόσο θόρυβο όσο και το διαζύγιο της παρουσιάστριας το 2010.


«Η πρώτη αντίδραση της Ελένης όταν το έμαθε από τους συνεργάτες της, αφού η ίδια δεν έχει μάθει να σερφάρει στο Διαδίκτυο ώστε να το δει, ήταν να στενοχωρηθεί, αφού για μια ακόμη φορά θα έπρεπε να προστατεύσει τα παιδιά της από τα σχόλια που θα ακολουθούσαν το συγκεκριμένο δημοσίευμα» λέει άνθρωπος από το επαγγελματικό περιβάλλον της 41χρονης παρουσιάστριας και συνεχίζει: «Δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ένας δημοσιογράφος –λίγες μέρες μετά τις δηλώσεις της και στον αέρα του Καφέ με την Ελένη σχετικά με το ότι δεν υπάρχει το ενδεχόμενο του γάμου στη ζωή της, αφού πρόσφατα χώρισε με τον Γιάννη Λάτσιο– παρουσίαζε ως ειλημμένη απόφαση να προχωρήσει σε νέο γάμο με τον τωρινό της σύντροφο!».

Η Σεμίνα Διγενή, σε επικοινωνία που είχε μαζί της το People, απάντησε αποκλειστικά και με απόλυτη ειλικρίνεια σχετικά με το θέμα: «Η Νατάσα έκανε ένα ρεπορτάζ και προέκυψε το θέμα με το γάμο της Μενεγάκη. Με ενημέρωσε και το δημοσιεύσαμε στο mediasoup.gr. Φυσικά και ήμουν ενήμερη. Πάντα είμαι ενήμερη για όλα τα θέματα και για ό,τι συμβαίνει, αλλά δεν παρεμβαίνω, δεν λογοκρίνω κείμενα, ακόμη κι αν γράφουν κάτι αρνητικό για μένα. Εγώ τη δική μου άποψη την εξέφρασα σε δικό μου κείμενο που “ανέβασα” στο site».
Πάντως, η απάντηση της Ελένης Μενεγάκη, έπειτα από όσα γράφτηκαν και ειπώθηκαν, έρχεται από το στόμα ανθρώπου που βρίσκεται στο στενό φιλικό περιβάλλον της, ο οποίος λέει στο People: «Η Ελένη ήταν πολύ συγκεκριμένη στα λόγια της, αφού είπε “Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να γράφονται τέτοιου είδους πράγματα. Κάνω μια απλή οικογενειακή ζωή και αυτό που θέλω, και αποτελεί για μένα προτεραιότητα, είναι η ηρεμία και η ευτυχία των παιδιών μου. Είμαι μια νέα γυναίκα, που δεν ενοχλώ κανέναν και φυσιολογικά έχω προσωπική ζωή. Δεν προσπαθώ να προκαλώ κανέναν”».



www.stylista.gr

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...