Τζο Τόγκου: Μία Realhousewife... επιτίθεται

H Τζο Τόγκου, μία από τις έξι “Realhousewives of Athens”, δίνει απαντήσεις σε όσους την κατηγορούν για τη συμμετοχή της σε ένα real life πρόγραμμα, το οποίο μάλλον προκαλεί αυτή τη δύσκολη οικονομική περίοδο για όλους.

Η σχεδιάστρια μόδας σχολίασε τη σκληρή κριτική που είχε κάνει στο πρόγραμμα αλλά και στις ίδιες ο Σάββας Πούμπουρας, ο οποίος ανήκει στο δυναμικό του ΑΝΤ1.


"Θεωρώ ότι ο κύριος Πούμπουρας δεν μπορεί να μιλάει με αυτόν τον τρόπο, ειδικά για ανθρώπους που ο ίδιος δεν γνωρίζει προσωπικά. Ούτε ξέρει πως είναι η ζωή μας και ούτε μπορεί να μας κρίνει μέσα από ένα επεισόδιο που ίσως έτυχε να δει στην τηλεόραση.



(...) Μία διασκεδαστικά εκπομπή στην τηλεόραση κάνουμε, όπως άλλωστε και ο κύριος Πούμπουρας. Τι είναι ο Πούμπουρας για να μας κρίνει και να μιλάει για "τσίπα" και ηθική".

Σε συνέντευξη της στο περιοδικό PEOPLE, η Τζο Τόγκου μιλάει και για το διαζύγιο της, το οποίο χαρακτηρίζει μία από τις πιο δύσκολες περιόδους της ζωής της, ενώ αποκαλύπτει και το πώς είναι οι σχέσεις της με τον πρώην σύζυγο της:



"Πάρα πολύ κακές! Δυστυχώς δεν μπορώ να συνεννοηθώ, αν και έχω προσπαθήσει. Αποφάσισα, λοιπόν, ότι όσο λιγότερη σχέση έχω μαζί του, τόσο καλύτερα θα είμαστε."

Όσο για το σήμερα, η Τζο φαίνεται ότι είναι έτοιμη να ανοίξει νέο κεφάλαιο στη ζωή της: "Δεν είμαι ερωτευμένη αυτή την εποχή. Δυστυχώς. Ίσως, όμως, τώρα να είμαι πιο έτοιμη για κάτι τέτοιο, θα ήθελα πολύ να μου συμβεί".


www.real.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...