"Δεν φανταζόμουν ποτέ τον εαυτό μου με μικρότερο άντρα"

Πιο όμορφη από ποτέ, με έναν καινούργιο έρωτα, ένα καινούργιο cd και ένα καινούργιο talent show στη ζωή της, είναι βέβαιο ότι η Ελλη Κοκκίνου διανύει την ωραιότερη περίοδο της ζωής της.

"Στα 40 νιώθω πιο γυναίκα από ποτέ", δηλώνει στο περιοδικό Down Town και μιλάει ανοιχτά για τη σχέση της με τον μπασκετμπολίστα Γιώργο Μπόγρη .


"(...) Να σου πω την αλήθεια, μετά τη σχέση μου με τον Γιώργο, έχω μάθει για πάρα πολλές γυναίκες που τα έχουν με μικρότερους άντρες. Και με πολύ περισσότερα χρόνια διαφορά".



Η τραγουδίστρια απαντάει με ειλικρίνεια στην ερώτηση αν φανταζόταν ποτέ τον εαυτό της μ’ έναν μικρότερο άντρα. «Ποτέ. Σε καμία περίπτωση. Πριν από δύο χρόνια, το συζητούσαμε με μία φίλη μου εντελώς φιλολογικά και κάποια στιγμή θυμάμαι πως την ρώτησα: "Ποια είναι η μεγαλύτερη διάφορα ηλικίας που είχες μ έναν άντρα;". "Δεκαπέντε χρόνια μικρότερος" μου απάντησε εκείνη. "Είσαι τρελή; Τί βρίσκεις σε 15 χρόνια νεότερο;" της είπα. "Κι όμως, είναι να μη σου τύχει", μου απάντησε εκείνη».



Η Ελλη Κοκκίνου αποκάλυψε ότι άρχισε να βλέπει θετικά το ενδεχόμενο μίας σχέσης με τον Γιώργο Μπόγρη "μόλις δύο μήνες μετά την πρώτη τους επαφή".

Και βέβαια απαντά με χιούμορ στην ομολογουμένως μεγάλη διαφορά ύψους που έχουν μεταξύ τους. "Έχεις έναν άντρα 2,10. Εγώ είμαι 1,67. Πες μου ποια γυναίκα, αν καθίσει δίπλα του, δεν θα μοιάζει με νάνο; Αν δεν είναι τουλάχιστον 1,90, θα φανεί νάνος".

Οσο για το ενδεχόμενο ενός δεύτερο γάμου, η Ελλη Κοκκίνου απαντά χωρίς να αποκλείει κανένα ενδεχόμενο: "Το γάμο τον έκανα. Δεν ξέρω πως θα τα φέρει η ζωή και αν θα ξαναπαντρευτώ ποτέ". Αλλά βέβαια ποτέ δεν ξέρει κανείς.


www.real.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...