Kate Winslet: «Νιώθω ένοχη όταν μου δίνω ρεπό»

Έχει ξεχάσει πως είναι να χαλαρώνεις

Φαίνεται πως ακόμα και οι μεγαλύτερες star του Hollywood όταν γίνονται μητέρες δεν διαφέρουν σε τίποτα από τις κοινές θνητές. Τα παιδιά έχουν πάντα προτεραιότητα. Σε αυτή την κατηγορία ανήκει και η Kate Winslet η οποία αποκάλυψε πόσο ένοχη νιώθει όταν αποφασίζει να έχει λίγο προσωπικό ελεύθερο χρόνο.


Σε πρόσφατη συνέντευξή της είπε: «Κάθε μητέρα γνωρίζει πως το τελευταίο πρόσωπο που σκέφτεσαι είναι ο εαυτός σου. Είμαι μητέρα εδώ και 10 χρόνια και ακόμα ψάχνω τον τρόπο πώς να μου δίνω ρεπό χωρίς να νιώθω ενοχές για αυτό.» Και η αφοσιωμένη μαμά προσθέτει: «κάποιες φορές θα καθίσω και αμέσως θα σκεφτώ "α! είναι ωραία να κάθεσαι", γιατί πραγματικά έχω ξεχάσει πώς γίνεται.»

Η Winslet δίνει έμφαση στα παραπάνω λέγοντας «Ξεχνάς να καθίσεις και να μην ανησυχείς για το τι χρειάζεται να γίνει για τα παιδιά- απλά να δώσεις χρόνο στον εαυτό σου για να διαβάσεις ένα βιβλίο ή μια συνταγή. Λέω στον εαυτό μου “ κάθησε κάτω” –είναι πρόκληση!» 

Τέλος αναφέρεται στον ρόλο που παίζει η ηλικία της γυναίκας σε όλα αυτά: «Νομίζω πως για πολλές γυναίκες, η δεκαετία των 20 είναι η ηλικία που προσπαθούμε να καταλάβουμε τις καταστάσεις και τον εαυτό μας. Φυσικά νομίζουμε πως ξέρουμε ακριβώς ποιες είμαστε και νομίζουμε πως έχουμε ωριμάσει συναισθηματικά. Και τότε έρχονται τα 30s και τα πάντα είναι και πάλι διαφορετικά. Εγώ πάντως απολαμβάνω τα 30s μου. Έχω τόσο περισσότερη εμπειρία από την ζωή σε σχέση με τα 25 μου και αυτό είναι πραγματική πολυτέλεια.»


www.stylista.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...