Γιατί ...πρέπει να φύγω !

Η Άλλη όψη του νομίσματος

Γιατί κάποιες φορές, πρέπει να μένει ...ΜΙΣΟ!

Ναι! είπα θα κάνω ότι μπορώ να σε κρατήσω, να ξαναζωντανέψω την σχέση μας !
Θα δώσω πολλά περισσότερα από ότι έδινα στην αρχή !
Θα δώσω, γιατί σ αγαπώ!
Όμως ο καιρός πέρνα κι εσύ δεν είσαι εκεί, μαζί μου στην προσπάθεια να ξαναζωντανέψουμε την σχέση μας.


Όταν σε ρωτώ - αν κάτι σου λείπει -  μου απαντάς …καλά είμαστε, τι θες τώρα και κάνεις τόσες αναλύσεις, μια χαρά είμαστε !
Δεν κάνω αναλύσεις, απλά σου λέω ότι σε θέλω εδώ, για να μπορώ να προσπαθώ, να είσαι η χαρά μου, να είσαι εδώ.

Γιατί η αγάπη, αγάπη μου,  με έναν δεν αρκεί !

 Κάθε μέρα που πέρνα, εσύ είσαι απών! Απών από μια σχέση, που έφτασε  σε ότι καλύτερο μπορούσε να συμβεί σε ένα ζευγάρι.
Είχαμε πει, θυμάσαι;  «Μισό + μισό =ένα». Αλλά και αυτό το ξέχασες! Γιατί, τι ζητάς;  Μίλα μου σε παρακαλώ!
Μην το πιέζεις, μου απαντάς,  άστο!
Όχι δεν το αφήνω, δεν θέλω να το αφήσω !
Περνά ο καιρός, συνεχίζω σκληρά να προσπαθώ.
Μα δυστυχώς, είμαι  μόνη!
Μου έδωσες την χαριστική βολή, μου την δίνεις καθημερινά όταν είσαι απών από την προσπάθεια που κάνω!
Δεν αντέχω άλλο αυτή την πλήρη αδιαφορία που δείχνεις!
Δεν αντέχω άλλο, πρέπει να φύγω!
Δεν έχεις καν την διάθεση για συζήτηση. Το μόνο που κάνεις, είναι να μ’ αφήνεις να ελπίζω κάθε μέρα ότι θα κάνεις και εσύ ένα βήμα.
Ας γινόταν να κάνεις έστω και ένα μικρό βηματάκι.
Ένα μικρό βηματάκι, όπως εκείνα που κάνουν τα βρέφη. Μικρά  βηματάκια κάνουν και εκείνα, αλλά είναι η αρχή για να περπατήσουν σταθερά,  για μια ολόκληρη ζωή !
Μια ολόκληρη ζωή  μαζί,  είχες πει ένα όμορφο πρωινό. Μια ολόκληρη ζωή μαζί, σου απάντησα.
Μα δεν πέρασε ούτε η μισή από αυτή που μου είπες και έχεις χαθεί.
Ξεχνάς όλα αυτά που ζήσαμε, τα όμορφα βράδια, τις πλάκες μας, τα ξενύχτια που ζήσαμε κάνοντας έρωτα με πάθος, ξεχνάς ….!
Σου είχα πει στην αρχή, μην μου πεις ποτέ λογία που δεν τα αισθάνεσαι, μην βιαστείς να τα πεις.
Τα είπες - και τώρα λες και ήταν λόγια μιας βραδιάς - τα προσπερνάς !
Δεν καταλαβαίνω, ειλικρινά, αφού δεν μ αγαπάς όπως πριν, αφού δεν με πονάς όπως πριν, αφού δεν κάνεις όνειρα πλέον μαζί μου, γιατί μένεις μαζί μου;  Μην παίζεις με την καρδιά μου, μην  γκρεμίζεις όλα τα όνειρα που κάναμε!
Νιώθω την περηφάνια μου να γίνετε κομμάτια, νιώθω την ήττα στην προσπάθεια που κάνω να έρχεται..., που ήρθε δηλαδή!
Μιλά μου, πες μου ειλικρινά, ξεκάθαρα, τι θέλεις;
Δεν μιλάς, δεν έχεις το θάρρος να πεις δεν σ αγαπώ, δεν έχεις το θάρρος να μου πεις θέλω να  χωρίσουμε.
Δεν πειράζει θα κάνω εγώ ακόμη ένα βήμα ……
Μα φοβάμαι, ειλικρινά φοβάμαι,  τρέμω ακόμη και στην σκέψη να μείνω χωρίς εσένα.
Όμως πρέπει να φύγω, πρέπει να το κάνω!
 Είναι πολύ δύσκολο να εγκαταλείψω τα όνειρα που κάναμε, ν’ αφήσω πίσω μου το άλλο μου μισό, αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση, πρέπει να φύγω!
Όσο και να προσπάθησα δεν κατάφερα να φέρω το παρελθόν στο παρόν.
Δεν κατάφερα να κρατήσω την ζωντάνια στη σχέση μας. Ειλικρινά ήλπιζα ότι κάτι θα σε άγγιζε από όλη αυτή την προσπάθεια που έκανα για μας.  Δεν αντέχω άλλο να είμαι μισή και μόνη,
πρέπει να φύγω!
Θα πονέσω, θα κλάψω, θα βλαστημήσω την ώρα που πήρα αυτή την απόφαση, μα θα έρθει ο καιρός που θα σε θυμάμαι σαν ένα άσχημο, αλλά και γλυκό όνειρο...
Κάποτε, κάποιος μου είχε πει: «Πάντα η ζωή δίνει ευκαιρίες να βρεις αυτά που έχεις χάσει ή αυτά που δεν έχεις ζήσει, να διορθώσεις τα λάθη σου.
Μόνο κοίτα, να μην έχουν περάσει τα χρόνια σου και  να μην έχεις ξεχάσει τι θέλει η  καρδιά σου».
Φεύγω λοιπόν, πριν να ‘ναι αργά!
Φεύγω, γιατί  μάτια μου Ένα – Μισό = Μισό
Θα συνεχίσω μόνη μου, μίση, αλλά θα είμαι εντάξει με την καρδιά μου και θα την έχω πάρει μαζί μου, στο δρόμο προς την ευκαιρία να γνωρίσω κάποιον που θα μ’ αγαπήσει και ας μην λέει μεγάλα λόγια. Θα συνεχίσω..., θα πορευτώ μέχρι να βρω και εγώ το άλλο μου μισό.
Τώρα που φεύγω θέλω να σου πω: «Μαθέ να συζητάς, μάθε ν’ αγαπάς, μάθε να δίνεις, κάνε και εσύ βηματάκια απέναντι σ αυτόν που αγαπάς!

Εγώ θα πονέσω ……..αλλά θα σε ξεπεράσω …..όμως δεν θα σε ξεχάσω !!!
Γιατί οι μεγάλες αγάπες , όταν τελειώνουν πονανε πολύ !!!
Όμως δεν τις  Ξεχνάς γιατί σ αυτές  έδωσες η μάλλον  χάρισες ,  ένα κομμάτι από την  καρδιά σου!!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...