Έρωτας… ή από ανάγκη ;

Έρωτας ή ανάγκη ;  Αγάπη ή η απουσία της ;  Εκμετάλλευση ή πώληση ;
Τι μπορεί να υπάρχει απ’ όλα αυτά σε μια σχέση με μεγάλη διαφορά ηλικίας ;
Ποια είναι αυτά  τα συναισθήματα ή ελλείμματα και τι επιδιώκουν, από αυτές  τις σχέσεις ?

Αναρωτήθηκα, πως δημιουργούνται τέτοιες σχέσεις και μάλιστα, γιατί πολλοί τις επιδιώκουν ;
Νιώθω, ότι κάτι σπρώχνει τους ανθρώπους σε τέτοιες σχέσεις !

Μπορεί να λέγεται εκμετάλλευση για να κερδίσουν κάτι, μπορεί να έχουν βίτσιο σε μικρότερους /ρες ή μπορεί και να είναι η ανάγκη να νιώσουν όμορφα,  ζεστά !
Να νιώσουν και πάλι την τρέλα του έρωτα ;
Όταν μίλησα με κάποιους από αυτούς ο καθένας είχε την δική του εμπειρία . Ο καθένας είχε και ένα λόγο !

Τον δικό του λόγο, που τον έσπρωξε σε μια τέτοια σχέση.
Ο πρώτος που μίλησα ήταν τότε μικρός , μα είχε λόγο ….

Ο μικρός (17 χρόνων) λοιπόν που μπήκε στην διαδικασία να γίνει ο εραστής - ο ίδιος το επιδίωξε - της καθηγήτριας του (42 χρόνων), ήταν καθαρά για θέμα βαθμών και sos θεμάτων για τις εξετάσεις.
Τα κατάφερε και πήρε από την καθηγήτρια του όλα όσα ήθελε εκείνος …, αλλά η άλλη πλευρά δεν πηρέ τίποτα .
Ή αν το δούμε αλλιώς πήρε την ηδονή και το πάθος ενός νέου  και μονό αυτό !
Γιατί δυστυχώς μπορεί να της άρεσε ο νέος, αλλά δεν κέρδισε ! Ίσα - ίσα έχασε !
Ναι έχασε και την υπόληψη της στους υπολοίπους που το ήξεραν, αλλά και την ίδια την ψυχή της μέσα σε ένα παιχνίδι ηδονής και μόνο! Σε μια ψεύτικη σχέση, που ο νεαρός της το πούλησε πολύ όμορφα.

Καθώς μου έλεγε την ιστορία, μου είπε και την εξής μεγάλη αλήθεια «…Η καθηγήτρια μου ήταν μια σεμνή γυναίκα, ήταν χωρισμένη.
Την ήξερα από παλιά έμενε στην γειτονία μου, χώρισε γιατί ο άντρας της ήταν μέθυσος.
Ξέρεις όταν άρχισα να της πουλώ το παραμύθι, ήταν σε μια πολύ ευάλωτη θέση. Είχε μείνει τελείως μόνη. Η μοναχοκόρη της πέρασε στο πανεπιστήμιο.
 Δεν είχε κάνει καμία σχέση στα τέσσερα χρόνια που ήταν χωρισμένη, Είχε αφιερωθεί στο να μεγαλώσει την κόρη της!
Οπότε ήταν και η ευκαιρία μου… Το πούλησα  όπως έπρεπε …της πούλησα καψούρα !»
Έτσι ακριβώς μου τα είπε…, το πούλησε! Όμως εκείνη είχε την εντύπωση ότι την ερωτεύτηκε ..!
Έχασε ! Έπεσε θύμα της δικής της αδύναμης στιγμής. Έπεσε θύμα σ’ αυτό που η καρδιά της δεν είχε, σ’ αυτό που της έλλειπε τόσο πολύ! Να την αγαπήσουν… Να την ερωτευτούν ! Να νιώσει, όλα αυτά που είχε θάψει μέσα στο συρτάρι της καρδιά της.
Την είχε σπρώξει εκεί η δική της αδυναμία. Το δικό της κενό την έκανε να νιώσει την ανάγκη. Γιατί τελικά η ανάγκη να ζήσει, να νιώσει, να γευτεί, την έκανε θύμα μιας εκμετάλλευσης !
Εδώ λοιπόν έχουμε δυο πλευρές σε δυο σχέσεις! Από την μια ο νεαρός που μπαίνει σ’ αυτό το παιχνίδι  για να κερδίσει, να εκμεταλλευτεί και από την άλλη την καθηγήτρια που θέλει να ζήσει ότι της έλειψε !
Ειλικρινά θα ήθελα να το αναλύσω κι άλλο, αλλά επειδή το θέμα μας έχει και άλλες περιπτώσεις θα προχωρήσω στην επόμενη.
Η επόμενη περίπτωση  είναι ένας φλογερός έρωτας μιας σχέσης με ένα κύριο (54χρόνων) και μιας κοπέλας (30χρόνων). Εδώ υπάρχει ο λόγος της ανάγκης ….
Η κοπέλα δούλευε στο περίπτερο που ο κύριος αγόραζε κάθε πρωί τα τσιγάρα του και την εφημερίδα του.
Κάθε πρωί λοιπόν ανταλλάσσανε καλημέρες και λίγα λόγια πολύ ευγενικά και τυπικά. Σιγά - σιγά άρχισαν οι συζητήσεις να μεγαλώνουν και να μιλούν για διάφορα θέματα.
Ο κύριος εντυπωσιάστηκε από την κοπέλα που ήταν έξυπνη και ευγενική, όχι όμορφη, απλά συμπαθητική.
Μα ήταν αληθινή και ειλικρινής ! Η κοπέλα εντυπωσιάστηκε από το έξυπνο χιούμορ του και από την αντιμετώπιση που είχε από αυτόν. Πάντα ευγενής απέναντι της, έξυπνος, με λίγα λόγια ήταν θαυμάστρια του !!
Να σας πω ότι είναι ακόμη μαζί μετά από 6 χρόνια και μου τα διηγούνταν μαζί .
Αυτοί οι δυο  λοιπόν φτιάξανε μια σχέση στην αρχή απλής επικοινωνίας.  Έπιναν ένα καφέ ή παγαίνανε για φαγητό, άντε και το πολύ - πολύ για κανένα μπιλιάρδο ( είναι ακόμη το αγαπημένο τους παιχνίδι).
Μετά εξελίχτηκε σε έρωτας (σε διάστημα 3 μηνών), φοβήθηκαν και  οι δυο τους μάλιστα η κοπέλα μου ανέφερε: «Όταν κατάλαβα τι μου συμβαίνει φοβήθηκα, κλείστηκα στο σπίτι μου για δυο μέρες και έκανα ότι είμαι άρρωστη.
Κάθε μια ώρα με έπαιρνε τηλέφωνο και με ρωτούσε τι κάνεις κοριτσάκι; Του απαντούσα ξερά δεν είμαι και πολύ καλά θέλω να κοιμηθώ είμαι κουρασμένη, το έκανα για τον αποφύγω. 
 Εκείνος όμως συνέχισε, πότε με μηνύματα και ποτέ με τηλεφωνήματα. Εγώ είχα τρελαθεί. Τι θα πει ο κόσμος; Τι θα πουν οι δικοί μου; Η μαμά μου θα πέθαινε αν της έλεγα κάτι τέτοιο!
Αλλά πάλι το μυαλό μου γύριζε εκεί στο ζεστό χαμόγελο και στα ήρεμα γλυκά του μάτια! Κάθε φορά που με κοίταζε με εκείνο το βλέμμα εγώ ταξίδευα ! Πήρα τελικά την απόφαση να του μιλήσω. 
Το επόμενο πρωί έτρεξα να τον βρω. Πήγα και τον βρήκα για πρώτη φορά στο σπίτι του. Μου άνοιξε και όταν με αντίκρισε είδα ένα μικρό παιδί που τα μάτια του γέμισαν χαρά, μάλιστα ένιωσα ντροπή μόλις  με κοίταξε στα μάτια. Χωρίς να το σκεφτώ, αν και είχα πάει για άλλο λόγο, έπεσα στην αγκαλιά του.  Μείναμε όλη την ήμερα αγκαλιά, χωρίς να κάνουμε έρωτα, μονό λέγαμε πως ένιωθε ο ένας για τον άλλο. Μου χάιδευε συνεχώς τα μαλλιά μου και το χέρι μου.
Με κοιτούσε και εγώ χανόμουν σε ένα ταξίδι ευτυχίας και απόλυτης ηρεμίας !
Δεν ντρέπομαι να τον συστήσω σε όλους, είναι ο άνθρωπος μου! Είναι ο άνθρωπος που θαυμάζω και αγαπώ!»
Έτσι τελείωσε η αναφορά  της στην γνωριμία τους !
Εκείνος το μόνο που είπε ήταν «Αγγελική, αυτή η σχέση είναι η σχέση της ζωής μου. Είναι όλα αυτά που δεν ένιωσα ποτέ μου. Είναι το κοριτσάκι μου και όποιος την πειράξει θα έχει να κάνει μαζί μου.
Ξέρω ότι σε λίγα χρόνια θα είμαι γεράκος αλλά δεν θα πάψω να την αγαπώ, να την στηρίζω, να την βοηθώ και ας μην είμαι κοντά της…»
Εδώ έχουμε λοιπόν 2 πλευρές σε μια !
Δεν υπάρχει ούτε εκμετάλλευση ούτε πουλώ για να πάρω, Υπάρχει μονό αγάπη, θαυμασμός, αλληλοεκτίμηση και ειλικρίνεια! Υπάρχει ο λόγος της ανάγκης να ζήσουν μια ειλικρινή σχέση με αγάπη και τρυφερότητα !
Έρχεται όμως και η επόμενη ….ο λόγος της εκμετάλλευσης και του βίτσιου .
Ο κύριος (50 χρόνων) με ωραίο αυτοκίνητο και καλή οικονομική κατάσταση, πηγαίνει με οποία μικρή του κάτσει (έτσι μάγκικα το ανέφερε) , και συνέχισε  «Δεν κάνω και πολύ κόπο, μου λεει φιλενάδα, απλά ξέρουν ότι εγώ έχω την δύναμη (χρήμα και καλή θέση) και μου κάθονται!
Εγώ θέλω σεξ  με νεαρές και αυτές μου το δίνουν σε αντάλλαγμα διάφορα όνειρα που έχουν, αλλά στην τελική παίρνουν πάντα αυτό που θέλω εγώ!
Καλά, δεν νιώθεις άσχημα τον ρωτώ
Όχι, γιατί;  Έμενα μου αρέσει το ωραίο! Εκείνες ψάχνονται, εγώ γιατί να νιώσω άσχημα, κοριτσάκια με όνειρα είναι και ανοιχτά πόδια!
Δεν έχεις κάνει σχέση με καμία ;
Ναι πως, για ένα χρόνο, αλλά πήγαινα και με άλλες αν τύχαινε μέσα στο χρόνο. Βρέθηκε μια και το κάρφωσε και το δώσαμε στο παλιατζίδικο. Καλή κοπέλα, μ’ αγαπούσε με το δικό της μυαλό είχε την εντύπωση πως θα την παντρευτώ! Δεν κάνει να κάνεις σχέση με νεαρή, για πάνω από 1-2 μήνες. Και πολύ είπα.
Για να καταλάβεις τι λεω, είναι άλλο πράγμα να κυκλοφορείς με μια γκομενάρα 25- 30 χρόνων και άλλο με μια 40-50 χρόνων. Σου δίνει άλλη γεύση η ζωή μαζί τους !»
Εδώ έχουμε μια πλευρά σε πολλές σχέσεις. Σχέσεις καθαρά φθηνές και βρώμικες. Σχέσεις που έχουν εκμετάλλευση και από τις δυο πλευρές!
Θέλω να πιστεύω ότι ο τελευταίος κύριος, είναι από τους ελαχίστους που έχουν στο μυαλό μονό την εκμετάλλευση, μπορεί και όχι όμως ! 
Σαν το νεαρό όμως υπάρχουν πολλοί σίγουρα κι από τα δυο φύλα !
Πουλάνε για να πάρουν, δεν τους νοιάζει αν μετά σκορπίσουν θλίψη και πόνο! Είναι μονό για τον εαυτούλη τους και μόνο για αυτόν ! Η περιπτώσει του έρωτα και της αγάπης, από μένα δυστυχώς δεν θα δεχτεί σχολιασμό, γιατί απλά πιστεύω ότι είναι σπάνιο να συμβεί. Μα όταν συμβεί, είναι  αληθινό !
Υπάρχουν λοιπόν τρεις λόγοι :
1 ) εκμετάλλευση και ηδονή
2) ανάγκη ή βίτσιο για νέους /νέες 
3) αγάπη
Σκεφτείτε τι γίνετε γύρω μας. Κάθε μέρα ακούμε για σχέσεις με διαφορά ηλικίας, που έχουν ως σκοπό την εκμετάλλευση ή την ηδονή ή την εκπλήρωση  του ονείρου !
Όλοι κυνηγούν να εκμεταλλευτούν τους άλλους για την επίτευξη των δικών τους στόχων !!
Τα υπόλοιπα σχόλια  δικά σας …..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...