Συμβολισμός, εκκεντρικότητα, αλλά απόλυτα στιλιστική άποψη από τον Thomas Zeitlberger για την Marburg wallcoverings.
Το “Nepenthes” (νηπενθές- που δεν πενθεί) με πλούσια χρωματική παλέτα απεικονίζει ένα είδος καθιστικού αρτ ντεκό αισθητικής με τα έπιπλα να αιωρούνται, ενώ η παρουσία των σαλιγκαριών καταργεί κάθε όριο εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, καθώς η πλούσια βλάστηση αναδεικνύεται στο ριγέ-κόκκινο φόντο σε παράθεση με την ‘επίπλωση’ του ονειρικού χώρου.
Στο “Solar” ένας χώρος που παραπέμπει σε κουζίνα κατακλύζεται από άπλετο φως, που λούζει ένα σμήνος μελισσών, ενώ τα εξάγωνα- κηρήθρες δημιουργούν περιβάλλον για τα υπόλοιπα στοιχεία του χώρου, το φυτικό κόσμο, τους πετεινούς.
Η εταιρία Marburg παράγει επενδύσεις τοίχων/ τοιχογραφίες, ταπετσαρίες εδώ και 160 χρόνια με στόχο την υψηλή ποιότητα και τη διαρκή ανανέωση.
Στην κατηγορία Modern (μοντέρνου) οι δημιουργίες του Βιεννέζου Thomas Zeitlberger επαναπροσδιορίζουν το χώρο. Ο χρυσοχόος, γλύπτης και designer σχεδίασε για την Marburg μια σειρά ψηφιακά εκτυπωμένων τοιχογραφιών, όπου ενώ διαφαίνεται μια τάξη, η τελική εντύπωση παραπέμπει στο λαβύρινθο της ψυχεδέλειας. Φιγούρες και σύμβολα δημιουργούν ένα γοητευτικό, πλήρως διακοσμητικό αποτέλεσμα.
Το “Nepenthes” (νηπενθές- που δεν πενθεί) με πλούσια χρωματική παλέτα απεικονίζει ένα είδος καθιστικού αρτ ντεκό αισθητικής με τα έπιπλα να αιωρούνται, ενώ η παρουσία των σαλιγκαριών καταργεί κάθε όριο εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, καθώς η πλούσια βλάστηση αναδεικνύεται στο ριγέ-κόκκινο φόντο σε παράθεση με την ‘επίπλωση’ του ονειρικού χώρου.
Σε αντίθετη αισθητική κινείται η “Salle de Sejour”, όπου η ροκοκό αίθουσα κατακλύζεται από κάθε λογής ιπτάμενα έντομα και τρωκτικά, που αποδομούν το ύφασμα των τοίχων, ενώ η ηλεκτρική σκούπα παραμένει αναξιοποίητη στο χώρο, επιτρέποντας στη στρατιά των καταστροφέων να συνεχίζουν το έργο τους. Μια ατμόσφαιρα παραλόγου χωρίς αιτία.
Στο “Solar” ένας χώρος που παραπέμπει σε κουζίνα κατακλύζεται από άπλετο φως, που λούζει ένα σμήνος μελισσών, ενώ τα εξάγωνα- κηρήθρες δημιουργούν περιβάλλον για τα υπόλοιπα στοιχεία του χώρου, το φυτικό κόσμο, τους πετεινούς.
Στην τοιχογραφία “Trail” (ίχνη) ανιχνεύονται οι σχέσεις ανάμεσα σε γοτθική και μπαρόκ αισθητική σε χρωματιστό φόντο, ενώ βήματα σε όλη την επιφάνεια οδηγούν στο σήμερα που δίνει το παρόν με την παρουσία λαμπτήρων και του μέλλοντος με την εμφάνιση ενός πυραύλου. Φυτικός κόσμος περιορισμένος και το τσιουάουα σε πρώτο πλάνο.
Η παράσταση “Ammonit” είναι ένα δίκτυο από συνδεμένα λουράκια, η πολυπλοκότητα της εποχής, που κινούνται μέσα και έξω από γεωμετρικά σχήματα και ενώνονται με χρυσαφιές αλυσίδες με κυρίαρχη την παρουσία του μωβ χρώματος, που αυξάνει την παρατηρητικότητα, αλλά και λειτουργεί καταπραϋντικά. Σε δεύτερο επίπεδο φιγούρες που θυμίζουν τον αμμωνίτη, του υδρόβιου ζώου κατά τον παλαιοζωικό αιώνα.