Real Housewives: Απαντούν σε μία κρίσιμη ερώτηση

Τι είναι αυτό που δεν θα θέλατε με τίποτα να αποκαλύψετε μπροστά στην τηλεοπτική κάμερα;
Χριστίνα Παππά
«Μια “δραματική” εικόνα μέσα στο σπίτι. Δεν είμαι άνθρωπος που θα ήθελε να βγάζει προς τα έξω τα προβλήματά του, το κλάμα του ή οτιδήποτε άλλο. Αυτά είναι μόνο για μένα και την οικογένειά μου. Προς τα έξω θέλω να βγαίνουν μόνο ευχάριστα πράγματα και αυτό προσπαθώ να κάνω».

Ιωάννα Σουλιώτη

«Αυτό που γενικά δεν λέω είναι το ύψος, το βάρος και η ηλικία μου. Αλλά τελικά τα είπα και αυτά! Δεν θα ήθελα, πάντως, να αποκαλυφθεί οτιδήποτε έχει να κάνει με το ευρύτερο οικογενειακό μου περιβάλλον. Δεν θα ήθελα να θιγεί αυτή η πλευρά της ζωής μου. Θα το θεωρούσα παράπλευρη απώλεια, γιατί δεν θα αφορούσε εμένα αλλά κάποιον πολύ δικό μου άνθρωπο».

Αννίτα Ναθαναήλ

«Τις πολύ προσωπικές μου στιγμές. Είναι κάποια πράγματα στα οποία δεν θα έπρεπε να υπάρχει καμία κλειδαρότρυπα».

Τζο Τόγκου

«Δεν θα αποκάλυπτα ποτέ μια πολύ προσωπική στιγμή με το γιο μου. Είναι ό,τι πιο σημαντικό έχω στη ζωή μου και δεν θα ήθελα να βγει μια τέτοια στιγμή στην τηλεόραση».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...