Σε ... "Έστειλε" ; Τι Να Του Πεις Για Να Του ... Ρίξεις Το Ηθικό

Νόμιζες οτι έχεις βρει τον ιδανικό. Ήσουν σίγουρη οτι αυτή η σχέση θα είναι η μοιραία...Και ήταν... όμως όχι λόγω πάθους αλλά λόγω λάθους!

Ξυπνάει ένα πρωϊ και σου ζητάει το χωροχρόνο του ενώ εσύ ήδη έχεις γυρίσει όλα τα μαγαζιά με νυφικά και μπομπονιέρες (γιατί βιάζεσαι λίγο μεταξύ μας). Stay cool και πες απλά:
 
 
 
 
 
 
 
 
1) Αχ μωρό μου να ήξερες από πόσο δύσκολη θέση με βγάζεις... Θα στο έλεγα και εγώ αλλά σε ΛΥΠΟΜΟΥΝ (από μέσα του θα πει "Τι λες μωρή που με λυπάσαι κιόλας" αλλά δε θα το/σας ξεχάσει ποτέ)

2) Τώρα που χωρίσαμε θέλω να σου πω οτι δεν ήσουν και τόσο καλός στο σεξ αλλά μην στεναχωριέσαι έχει ο Θεός και για τους ....μικρομεσαίους (ή τωρα που το ξανασκέφτομαι σκέτο μικρούς!)

3) Θυμάσαι που στην γνωστή ερώτηση που μου έκανες κάθε φορά απαντούσα "ναιιιιιιιιιι μωρό μου" ; Ε λοιπόν ΟΧΙ μωρό μου και ΠΟΤΕ δεν ήρθα σε οργασμό...

4) Και ναι ο πρωην μου ο Τάκης και καλύτερο σεξ έκανε και πιο πολλά λεφτά είχε και πιο όμορφος ήταν και καλά μου έλεγε η μαμά μου "τι του βρήκες τουτουνού κορίτσι μου και άφησες τον Τάκη;"

ΠΡΟΣΟΧΗ !
Διαλέγουμε πάντα ένα από αυτά και όχι πάνω από δυο γιατί κινδυνεύουμε να βρεθούμε στο ΚΑΤ...Και think positive γιατί σε κάθε τετράγωνο υπάρχουν πολλές πορτοκαλιές με πιο ζουμερά πορτοκάλια!


 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...