Τι κι αν περνούν αιώνες Δαρβινικής εξέλιξης; Τι κι αν ζούμε σε κοινωνίες που επιχειρούν να βάλουν τα βασικά, ζωώδη ένστικτά μας στο περιθώριο; Οι έρευνες δείχνουν κατά καιρούς ότι μερικά ένστικτα – όπως αυτό της αναπαραγωγής και της φυσικής επιλογής - παραμένουν πάντα μέσα στο DNA μας και καθορίζουν τις συμπεριφορές μας ακόμα κι αν αυτό γίνεται υποσυνείδητα.
Μια νέα έρευνα του πανεπιστημίου της Μιννεσότα έρχεται να επιβεβαιώσει για άλλη μια φορά αυτή την διαπίστωση.
Η έρευνα λοιπόν αποκαλύπτει ότι εμείς οι γυναίκες, τις ημέρες της ωορρηξίας, αγοράζουμε και ντυνόμαστε με πιο σέξι ρούχα. Κι αυτό στην ασυνείδητη προσπάθειά μας να είμαστε περισσότερο ελκυστικές κατά τη διάρκεια αυτών των γόνιμων ημερών.
Τις ημέρες της ωορρηξίας, διάφορες ορμόνες στο γυναικείο σώμα αυξάνονται. Ανάμεσα σ’ αυτές τα οιστρογόνα και η τεστοστερόνη που αυξάνουν κατακόρυφα τη λίμπιντο.
Το σώμα μας συμμετέχει κι αυτό στο παιχνίδι της αναπαραγωγής, παράγοντας περισσότερα υγρά στον τράχηλο, λιπαίνοντας έτσι την περιοχή και δίνοντας στην γυναίκα της αίσθηση της σεξουαλικής επιθυμίας καθ’ όλη τη διάρκεια των ημερών της ωορρηξίας, στη μέση περίπου του εμμηνορροϊκού μας κύκλου.
Και όλα αυτά για ποίον; Για τον πολύφερνο εργένη; Αυτή θα ήταν η προφανής εξήγηση, ότι η φύση μας καθοδηγεί να είμαστε περισσότερο σέξι για να τον προκαλέσουμε. Τα αποτελέσματα όμως της έρευνας δεν είναι τόσο «αθώα».
Σκοπός του βασικού αυτού ενστίκτου δεν είναι η προσέλκυση του αρσενικού αλλά ο ανταγωνισμός. Η φύση μας οδηγεί να έχουμε ελκυστικότερη εμφάνιση για να εξαλείψουμε, να ισοπεδώσουμε, να εξαφανίσουμε τα υπόλοιπα θηλυκά του περιβάλλοντος.
Για να προκαλέσουμε το αρσενικό, πρέπει πρώτα απ’ όλα να εξαλείψουμε τον ανταγωνισμό άλλων επιθυμητών γυναικών, για να έχουμε μετά το περιθώριο να διαλέξουμε τον αρσενικό που θέλουμε και όχι να αφεθούμε στην δική του επιλογή. Δεν τα λέω εγώ κορίτσια, η Dr Durante του πανεπιστημίου της Μινεσσότα.
Η έρευνα διεξήχθη με την εξής μέθοδο: Στις γυναίκες που συμμετείχαν η ομάδα ερευνητών έδειξε διάφορες φωτογραφίες άλλων γυναικών συνοδευόμενες με την πληροφορία, του πού κάθε μια από αυτές κατοικούν.
Στη συνέχεια, οι συμμετέχουσες κλήθηκαν να διαλέξουν ρούχα για τον εαυτό τους. Οι συμμετέχουσες που είχαν δει φωτογραφία γυναίκας, που είτε ήταν πολύ όμορφη, είτε ζει σε περιοχή κοντινή με τον δικό τους τόπο διαμονής, διάλεξαν σεξι ρούχα σε αντίθεση με άλλες που η φωτογραφία που είδαν ήταν από κάποια γυναίκα άσχημη ή από μακρινή περιοχή.
Το συμπέρασμα είναι ότι μια άσχημη γυναίκα, δεν θεωρείται απειλή, άρα δεν υπάρχει λόγος να την ανταγωνιστούμε. Το ίδιο και μια γυναίκα που μένει στην άλλη άκρη του κόσμου.
Την επόμενη φορά λοιπόν που θα γυρίσετε από τα μαγαζιά και θα απορήσετε… «Μα τι μ’ έπιασε και αγόρασα αυτό το σούπερ μίνι, στενό και με αβυσσαλέο ντεκολτέ φόρεμα;», κοιτάξτε την ατζέντα σας… μήπως είναι 14-15 μέρες μετά την τελευταία σας περίοδο;
Μια νέα έρευνα του πανεπιστημίου της Μιννεσότα έρχεται να επιβεβαιώσει για άλλη μια φορά αυτή την διαπίστωση.
Η έρευνα λοιπόν αποκαλύπτει ότι εμείς οι γυναίκες, τις ημέρες της ωορρηξίας, αγοράζουμε και ντυνόμαστε με πιο σέξι ρούχα. Κι αυτό στην ασυνείδητη προσπάθειά μας να είμαστε περισσότερο ελκυστικές κατά τη διάρκεια αυτών των γόνιμων ημερών.
Τις ημέρες της ωορρηξίας, διάφορες ορμόνες στο γυναικείο σώμα αυξάνονται. Ανάμεσα σ’ αυτές τα οιστρογόνα και η τεστοστερόνη που αυξάνουν κατακόρυφα τη λίμπιντο.
Το σώμα μας συμμετέχει κι αυτό στο παιχνίδι της αναπαραγωγής, παράγοντας περισσότερα υγρά στον τράχηλο, λιπαίνοντας έτσι την περιοχή και δίνοντας στην γυναίκα της αίσθηση της σεξουαλικής επιθυμίας καθ’ όλη τη διάρκεια των ημερών της ωορρηξίας, στη μέση περίπου του εμμηνορροϊκού μας κύκλου.
Και όλα αυτά για ποίον; Για τον πολύφερνο εργένη; Αυτή θα ήταν η προφανής εξήγηση, ότι η φύση μας καθοδηγεί να είμαστε περισσότερο σέξι για να τον προκαλέσουμε. Τα αποτελέσματα όμως της έρευνας δεν είναι τόσο «αθώα».
Σκοπός του βασικού αυτού ενστίκτου δεν είναι η προσέλκυση του αρσενικού αλλά ο ανταγωνισμός. Η φύση μας οδηγεί να έχουμε ελκυστικότερη εμφάνιση για να εξαλείψουμε, να ισοπεδώσουμε, να εξαφανίσουμε τα υπόλοιπα θηλυκά του περιβάλλοντος.
Για να προκαλέσουμε το αρσενικό, πρέπει πρώτα απ’ όλα να εξαλείψουμε τον ανταγωνισμό άλλων επιθυμητών γυναικών, για να έχουμε μετά το περιθώριο να διαλέξουμε τον αρσενικό που θέλουμε και όχι να αφεθούμε στην δική του επιλογή. Δεν τα λέω εγώ κορίτσια, η Dr Durante του πανεπιστημίου της Μινεσσότα.
Η έρευνα διεξήχθη με την εξής μέθοδο: Στις γυναίκες που συμμετείχαν η ομάδα ερευνητών έδειξε διάφορες φωτογραφίες άλλων γυναικών συνοδευόμενες με την πληροφορία, του πού κάθε μια από αυτές κατοικούν.
Στη συνέχεια, οι συμμετέχουσες κλήθηκαν να διαλέξουν ρούχα για τον εαυτό τους. Οι συμμετέχουσες που είχαν δει φωτογραφία γυναίκας, που είτε ήταν πολύ όμορφη, είτε ζει σε περιοχή κοντινή με τον δικό τους τόπο διαμονής, διάλεξαν σεξι ρούχα σε αντίθεση με άλλες που η φωτογραφία που είδαν ήταν από κάποια γυναίκα άσχημη ή από μακρινή περιοχή.
Το συμπέρασμα είναι ότι μια άσχημη γυναίκα, δεν θεωρείται απειλή, άρα δεν υπάρχει λόγος να την ανταγωνιστούμε. Το ίδιο και μια γυναίκα που μένει στην άλλη άκρη του κόσμου.
Την επόμενη φορά λοιπόν που θα γυρίσετε από τα μαγαζιά και θα απορήσετε… «Μα τι μ’ έπιασε και αγόρασα αυτό το σούπερ μίνι, στενό και με αβυσσαλέο ντεκολτέ φόρεμα;», κοιτάξτε την ατζέντα σας… μήπως είναι 14-15 μέρες μετά την τελευταία σας περίοδο;