Pierre Cardin: Πουλάει τον Οίκο Μόδας του

Ο Γάλλος σχεδιαστής, Pierre Cardin, είναι έτοιμος να πουλήσει τον οίκο μόδας του, για 1.46 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η 88χρονος πλέον σχεδιαστής, μίλησε στην εφημερίδα Wall Street , “Θέλω να τον πουλήσω τώρα. Ξέρω πως δεν θα βρίσκομαι εδώ σε λίγα χρόνια και ο οίκος πρέπει να συνεχίσει να δημιουργεί.”



Εκτιμητές ωστόσο, θεωρούν πως ο σχεδιαστής μάλλον ζητάει πολλά χρήματα, καθώς οι ίδιοι κοστολογούν τον οίκο του κοντά στα 200 εκατομμύρια ευρώ.

Ο Pierre Cardin εκτός από τον οίκο, έχει δημιουργήσει πολλές επιχειρήσεις, ενώ κάποτε ο ίδιος είπε, “Έχω όλα όσα χρειάζομαι. Μπορώ να πιώ το δικό μου κρασί, να πάω στο δικό μου θέατρο, να φάω στα δικά μου εστιατόρια, να κοιμηθώ σε ένα από τα ξενοδοχεία μου, να φορέσω τα δικά μου ρούχα, καθώς και το δικό μου άρωμα.


http://www.ladieswall.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...