Mel C: "Η κόρη μου με έσωσε από την ανορεξία"

Από κατάθλιψη και ανορεξία έπασχε η πρώην τραγουδίστρια των Spice Girls, Mel C, όπως αποκάλυψε η ίδια σε συνέντευξη της στο She Magazine. Μάλιστα, υποστήριξε πως η σωτηρία της ήταν η κόρη που έφερε στον κόσμο πριν από δύο χρόνια.

Η 37χρονη τραγουδίστρια παραδέχθηκε ότι είχε πολλά προβλήματα με την εικόνα της όταν βρισκόταν στο συγκρότημα:

“Ένιωθα ότι δεν ειχα τον έλεγχο της ζωής μου. Ήμουν κάτι σαν δημόσια περιουσία, και μου επέβαλαν μια πολύ τυποποιημένη εικόνα και είχα εγκλωβιστεί σε αυτή.

Ήμουν η επιθετική,  γυμνασμένη κοπέλα του συγκροτήματος, αλλά μόνο αυτό δεν ήθελα να ήμουν. Στην ουσία, όταν ξεκίνησα να έχω ανορεξία, ήθελα απλώς να νιώθω ότι εγώ έχω τον έλεγχο και όχι οι μάνατζερ”
, είπε η Mel C.

“Στην ουσία, η κόρη μου μου έσωσε τη ζωή. Δεν μου την άλλαξε απλώς, μου την έσωσε. Μου απενεχοποίησε το φαγητό και με έκανε να μη νοιάζομαι για το πώς φαίνομαι στους άλλους”,
πρόσθεσε.


http://cosmo.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...