Cindy Jackson: Η Γυναίκα με τις Περισσότερες Πλαστικές Επεμβάσεις!

Η 55-χρονη Cindy Jackson έχει δαπανήσει 100.000 δολάρια για 52 διαφορετικές πλαστικές επεμβάσεις! Δεκατέσσερα χειρουργεία και άλλες μη επεμβατικές θεραπείες όπως Botox, λιποαναρροφήσεις, ακόμη και ενέσεις κολλαγόνου στα χέρια της για να ελαχιστοποιήσει τις φλέβες και τους τένοντες.




Η Τζάκσον ανάφερε σε συνέντευξή της,
«δεν έχω ως στόχο να σπάσω, παγκόσμιο ρεκόρ, και ποτέ αυτό δεν ήταν φιλοδοξία μου, απλά έτυχε να κάνω τόσες πολλές επεμβάσεις»
Όταν ο δημοσιογράφος Nick Watt της είπε ότι εναντιώνεται στη φύση αυτή, απάντησε,
«Η φύση εναντιώθηκε μαζί μου, οπότε δεν έχω κανένα πρόβλημα με το να εναντιώνομαι εγώ στην φύση.»
Αν και η Τζάκσον είχε κάνει τόσες επεμβάσεις, δεν μοιάζει σαν ένα άλλος Michael Jackon ή την Amanda Lepore.
«Για μένα, το καλύτερο αποτέλεσμα είναι αυτό που φαίνεται φυσικό. Δεν θα ήθελα ποτέ κανείς να σταματήσει και να me κοιτάξει επίμονα και να πei» αυτή η γυναίκα είχε πολλές χειρουργικές επέμβασεις. «
Η Jackson είναι τώρα μια Σύμβουλος Πλαστική Χειρουργικής & αντιγηραντικών θεραπειών.


http://www.e-gynaika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...