Είσαι μόνη;

Απόλαυσέ το και σταμάτα να γκρινιάζεις.

Οκ, το καταλαβαίνω. Τα πράγματα είναι δύσκολα στην εποχή μας. Το φλερτ δεν είναι και στα καλύτερά του. Όσο όμως γκρινιάζεις κι όσο παραπονιέσαι, τόσο χειρότερα νιώθεις.
Ντύσου, στολίσου και βγες. 

Μην προδιαγράφεις την αποτυχία. Μην θεωρείς δεδομένο ότι δεν υπάρχει "φως" εκεί έξω. Μην βουλιάζεις στον αρνητισμό. Μην σκέφτεσαι τίποτα. Σκέψου ότι βγαίνεις να διασκεδάσεις με τους φίλους σου.

Βγάλτο από το μυαλό σου. Σταμάτα να σκέφτεσαι συνεχώς "είμαι μόνη μου, είμαι μόνη μου, είμαι μόνη μου". Μπορεί να πιστεύεις πως αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το σύμπαν συνομωτεί, αλλά δεν μπορεί να μην έχεις παρατηρήσει πως όταν κάτι σου γίνεται εμμονή το μπλοκάρεις και δεν συμβαίνει ποτέ;

Χαλάρωσε λοιπόν και απόλαυσε τη βόλτα με τους φίλους. Φρόντισε μόνο να είσαι πάντα και παντού περιποιημένη. Ποτέ δεν ξέρεις που θα σε βρει ο έρωτας. Συνήθως, χτυπάει εκεί που δεν το περιμένεις!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...