Mόλις κυκλοφόρησε η ετήσια λίστα με τις 10 πιο luxury μάρκες από την εταιρεία Milward Brown Optimor (που αποτελείται από διαφημιστικές εταιρείες βλέπε Grey και Ogilvy & Mather).
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Milward Brown, Pierre Dupreele και τη συνεργάτιδά του Daniella Segal που είναι σύμβουλος στην εταιρεία, φέτος η κατηγορία των luxury brands έχει σημειώσει συνολικά άνοδο 19%.
Πως εξηγείται αυτό το φαινόμενο αν και διανύουμε περίοδο οικονομικής κρίσης; Kαταρχήν οφείλεται στην μεγάλη όρεξη της Ασίας για πολυτελή προιόντα, στην αφοσίωση που έχει το καταναλωτικό κοινό στην παράδοση των ισχυρών brand names, στην αυξανόμενη χρήση των ψηφιακών μέσων. Οι new comers φέτος στη λίστα ήταν η Chanel στο νούμερο 4 και ο οίκος Burberry στο νούμερο 10. Τζίνα Κωνσταντοπούλου
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Milward Brown, Pierre Dupreele και τη συνεργάτιδά του Daniella Segal που είναι σύμβουλος στην εταιρεία, φέτος η κατηγορία των luxury brands έχει σημειώσει συνολικά άνοδο 19%.
Πως εξηγείται αυτό το φαινόμενο αν και διανύουμε περίοδο οικονομικής κρίσης; Kαταρχήν οφείλεται στην μεγάλη όρεξη της Ασίας για πολυτελή προιόντα, στην αφοσίωση που έχει το καταναλωτικό κοινό στην παράδοση των ισχυρών brand names, στην αυξανόμενη χρήση των ψηφιακών μέσων. Οι new comers φέτος στη λίστα ήταν η Chanel στο νούμερο 4 και ο οίκος Burberry στο νούμερο 10. Τζίνα Κωνσταντοπούλου