Πως εξαφάνισε η Kim Cattrall δέκα παραπανίσια κιλά

Η Kim Cattrall έχασε πρόσφατα 10 περίπου κιλά, τα οποία είχε βάλει για την τελευταία ταινία της «Meet Monica Velour», όπου υποδύεται μια μεσήλικη στριπτιζέζ. «Ήταν απίστευτα εύκολο να βάλω αυτά τα κιλά και εξωφρενικά δύσκολο να τα χάσω!



Η δίαιτα που με βόηθησε είναι αυτή που τρως ανάλογα με την ομάδα αίματος.. επειδή δεν μπορώ να κάνω θυσίες και να τρώω μικρές ποσότητες από ένα φαγητό αυτή η δίαιτα ήταν τέλεια για εμένα», αναφέρει η ίδια.
«Κατέβαλα μεγάλη προσπάθεια και ήμουν πολύ αφοσιωμένη στον στόχο μου. Έκανα πολύ γυμναστική και απέφυγα τα τσιμπολογήματα, οπότε σταδιακά η όρεξή μου άρχισε να μειώνεται και άρχισα να χάνω βάρος».
Η Cattrall παραδέχτηκε επίσης πρόσφατα ότι, αφότου χώρισε με το σύντροφό της Alan Wyse, της αρέσει που είναι ξανά μόνη καθώς μπορεί να βγαίνει ελεύθερα με άνδρες. «Νιώθω σαν να είμαι 14 χρονών, με ενθουσιάζει το γεγονός ότι μπορώ να γοητεύω και να βρίσκομαι ξανά σε αυτό το παιχνίδι ρόλων»!


http://www.thebest.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...