Ζέτα Μακρυπούλια Η απάντηση στους επικριτές

Οι φήμες για νευρική ανορεξία, τα περιττά κιλά κάποιων από τις διαγωνιζόμενες κυρίες του Dancing With The Stars, τα σχόλια που έχουν ακουστεί τελευταία για τις ενδυματολογικές της επιλογές και το ποια είναι γνώμη της για το υποτιθέμενο σχόλιο της Ελένης Μενεγάκη ότι όλοι όσοι συμμετέχουν στο σόου είναι «νούμερα», ήταν τα θέματα για τα οποία μίλησε η Ζέτα Μακρυπούλια στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης».


«Όχι, δεν είμαι ανορεξική. Ίσα-ίσα που έχω πάρει δυο-τρία κιλά.  Κι επειδή υπάρχει μια τάση να μεγαλοποιούμε τα πράγματα που γράφονται κατά καιρούς, ναι, έχω να πω ότι όταν με είδα στην οθόνη του κινηματογράφου πρόσφατα, δε μου άρεσα απλά έτσι όπως ήμουν και αποφάσισα να πάρω λίγα κιλά. Εγώ νιώθω μια χαρά πάντως και μόνο εγώ ξέρω πώς αισθάνομαι. Δεν έχω πρόβλημα με τον εαυτό μου. Όλες οι κυρίες που συμμετάσχουν στο Dancing είναι ωραιότατες, αλλά δεν έχουμε έρθει εδώ για να κρίνουμε τα παραπάνω κιλά που μπορεί να έχουν. Έχουμε έρθει για έναν φιλανθρωπικό σκοπό και καλό θα ήταν να μην το ξεχνάμε αυτό. Είναι πάρα πολύ νωρίς να κρίνω ποιος είναι το φαβορί του σόου, αυτό που ξέρω είναι ότι όλα τα ζευγάρια κάθε εβδομάδα δουλεύουν πάρα πολύ. Όσο για το σχόλια που έχουν ακουστεί για τις εμφανίσεις μου στυλιστικά έχω να πω ότι εγώ αισθάνομαι πάρα πολύ καλά στα χέρια των ανθρώπων που με φροντίζουν και τους έχω εμπιστοσύνη. Αν καθόμουν να ασχολούμαι και να απαντάω σε κάθε σχόλιο που γίνεται, δε θα μπορούσαμε να κάνουμε live εκπομπή κάθε Κυριακή. Αυτά για μένα είναι τρίχες! Τέλος, όσον αφορά το σχόλιο της Ελένης, είμαι σίγουρη επειδή την ξέρω πολύ καλά ότι αποκλείεται να εννοούσε αυτό που μου λέτε», είπε η παρουσιάστρια του DWTS.


www.yupi.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...