Νατάσσα Καλογρίδη "Δεν μίλησα για τις προτιμήσεις μου"

Την απάντηση στα σχόλια που ακούστηκαν ύστερα από δηλώσεις που έκανε η ίδια για την ερωτική της ζωή, έδωσε η Νατάσσα Καλογρίδη στην κάμερα της  «Πρωινής Μελέτης».


«Ζούμε πιστεύω σε μια ανεκτική κοινωνία και θεωρώ ότι δεν είμαι η μόνη γυναίκα που να της την έχει “πέσει” μια άλλη γυναίκα. Εγώ δε μίλησα ποτέ στη συνέντευξη αυτή για τις σεξουαλικές μου προτιμήσεις. Δε με ενοχλεί που παρερμηνεύονται κάποια πράγματα που λέω, όλα μέσα στο παιχνίδι είναι. Απλά πρέπει κάποια στιγμή να βάζεις  τα πράγματα στη θέση τους», είπε η γνωστή ηθοποιός.

Με αφορμή τη δήλωση αυτή, η Ελεονώρα Μελέτη είπε ότι έχει δίκιο η Νατάσσα, αφού και εκείνη στο παρελθόν έχει δεχτεί φλερτ από γυναίκα: «Με φλέρταρε μια γυναίκα το 1996, που δεν ήταν και όμορφη κιόλας. Και μου είχε πει όταν με πλησίασε “Κοπελιά θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα και να μου δώσεις και το τηλέφωνό σου;”».


www.yupi.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...