Ν. Καλογρίδη: "Γιατί πρέπει να διαχωρίζεις τον άντρα από την γυναίκα; Ο έρωτας δεν έχει φύλο!"

Σε συνέντευξή της στο περιοδικό ''HELLO'' η ηθοποιός Νατάσα Καλογρίδη μίλησε για την απόφαση της να συμμετάσχει στο Dancing with the stars 2 αλλά και για την προσωπική της ζωή.
Αρχικά αναφέρθηκε στον Γιάννη Λάτσιο, για τον οποίο είπε: ''Τον Γιάννη Λάτσιο τον γνώρισα μέσω της συμμετοχής μου στο σόου. Είναι πραγματικά εκπληκτικός κι απόλυτα ευγενικός. Μου έχει κάνει εξαιρετική εντύπωση. Είναι ωραίος άνθρωπος''.
Η ίδια παραδέχεται ότι παντρεύτηκε διότι, λειτούργησε με βάση αυτό που αισθανόταν, χωρίς αφέλεια αλλά με αυθορμητισμό. ''Έκανα αυτό που ήθελα. Αυτό, εξάλλου, δηλώνει τόσο το ότι παντρεύτηκα όσο και τ' ότι χώρισα!'', ανέφερε.
Αυτό το διάστημα είναι συνειδητά μόνη της. Τι δηλώνει γι' αυτό; ''Ο τρόπος που ζω κι αυτό που κάνω, αυτό το διάστημα, οδηγούν εν μέρει σ' αυτήν την επιλογή. Από την άλλη, μπορεί και να πάω στο περίπτερο, να δω έναν άνθρωπο και να σας πω ''Ερωτεύτηκα!'' Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ούτε το χρόνο έχω ούτε θέλω να μου έρθει ένας μεγάλος έρωτας. Βέβαια, αυτό δεν το ελέγχεις. Συμβαίνει τη στιγμή που δεν το περιμένεις.''
Η Αννα Βίσση δήλωσε πρόσφατα: "Με έχουν φλερτάρει γυναίκες. Νιώθω όπως με έναν άντρα. Μην πω και πιο άνετα! Την ίδια, έχει τύχει ποτέ να την φλερτάρουν γυναίκες; ''Εννοείται! Και γιατί πρέπει να διαχωρίζεις τον άντρα από την γυναίκα; Το φλερτ έχει να κάνει με τον ερωτισμό. Ο έρωτας δεν έχει φύλο.''
Αν υποθετικά, της άρεσε πολύ μια γυναίκα που την φλέρταρε, θα δημιουργούσε μαζί της σχέση; ''Ό,τι θέλω στη ζωή μου το κάνω. Αφήνω τα πάντα ανοιχτά στη ζωή. Η θεωρία μου είναι πως έχουμε έρθει εδώ για να ζήσουμε τη ζωή μας και να είμαστε μέσα μας ωραία!''



cosmo.gr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...