«Η Ωραία Της Ημέρας»

Mε τη νέα ταινία του Φρανσουά Οζόν «Potiche»  που προβάλλεται στους κινηματογράφους έκανε το δυναμικό come back της η «Πιο κομψή γυναίκα στον κόσμο» όπως χαρακτηριστικά την αποκάλεσε ο Τύπος των ΗΠΑ.
Η Κατρίν Ντενέβ υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του γνωστού της από τις «Οκτώ Γυναίκες«, μεταμορφώνεται σε μια retro εκδοχή Desperate Housewife, για να αποδείξει ότι και ικανή είναι, αλλά και ταλέντο έχει στο management,  όταν καλείται να αναλάβει τα ηνία της επιχείρησης του συζύγου της.


Φέροντας το βαρύ τίτλο της femme fatale λόγω της σπάνιας ομορφιάς της, που έχει θεωρηθεί από πολλούς κριτικούς ότι παραγκώνισε το ενδιαφέρον του Τύπου αλλά και του κοινού για την υποκριτική της δεινότητα, η Κατρίν Ντενέβ, που πρόσφατα βρέθηκε στη χώρα μας ως προσκεκλημένη του «Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου»  δε δίστασε να δηλώσει χαρακτηριστικά στη Συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε: «Είναι σπάνιες οι φορές που μια γυναίκα σαν εμένα έχει τη δυνατότητα να παίξει σε κωμωδία».
Ακόμα κι αν οι σκηνοθέτες ήθελαν την ομορφιά της «ατσαλάκωτη», η Κατρίν Ντενέβ γνωρίζει πολύ καλά πως να εξελίσσει την προσωπικότητα αλλά και το χαρακτήρα της πίσω από το λαμπερό της πρόσωπο. Εξάλλου όπως δήλωσε στην ίδια συνέντευξη Τύπου: «Δεν κυνηγάω τη σκιά μου. Είμαι ηθοποιός, είμαι γυναίκα, πολίτης, έχω γνώση της κατάστασης, εξελίσσομαι με βάση τα δικά μου κριτήρια» σπάζοντας με αυτό τον τρόπο την στερεότυπη εικόνα της σταρ.
Αν θες να κάνεις μια γρήγορη αναδρομή στην πορεία αυτής της εξέλιξης, μπορείς να δεις τις ακόλουθες ταινίες:
1. Αποστροφή του Ρομάν Πολάνσκι (1965)
2. Η Ωραία της Ημέρας του Λουί Μπουνιουέλ (1967)
3. Το Τελευταίο Μετρό του Φρανσουά Τρυφό (1980)
4. Οκτώ Γυναίκες του Φρανσουά Οζόν (2002)
5. Πιο Κοντά Στον Παράδεισο του Τόνι Μάρσαλ (2002)


www.yupi.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...