ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ GLAMOUR ΠΑΝΕ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΙΡΑ VIVA GLAM ΤΗΣ MAC, ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΟΥ AIDS.
Η μεγαλύτερη διαδικτυακή καμπάνια που έχει μέχρι στιγμής «εξαπολύσει» η Mac βρίσκεται στον αέρα από τις 24 Φεβρουαρίου στο site www.vivaglam.com. Η καμπάνια που αφορά αποκλειστικά στη σειρά Viva Glam, της οποίας τα έσοδα διατίθενται σταθερά για την έρευνα κατά του AIDS, εκτυλίσσεται σε δύο φάσεις. Ώς τις 17 Μαρτίου το site θα περιέχει το αποκλειστικό videoclip της Lady Gaga όπως και μαγνητοσκοπημένα μηνύματα της τραγουδίστριας, ενώ οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να αφήσουν τα (ηλεκτρονικά) στοιχεία τους, για να λαμβάνουν ειδοποιήσεις ή να συμμετέχουν σε συζητήσεις στο Twitter. Στη συνέχεια, το site θα μεταμορφωθεί σε ένα διεθνές, διαδραστικό δίκτυο μέσω του οποίου οι επισκέπτες θα μπορούν να μοιράζονται τις δικές τους glamorous εικόνες, πληροφορίες αναφορικά με το AIDS και, επιπλέον, θα συμμετέχουν σε ένα μοναδικό fashion project με τη Lady Gaga και τον στυλίστα της.
Η μεγαλύτερη διαδικτυακή καμπάνια που έχει μέχρι στιγμής «εξαπολύσει» η Mac βρίσκεται στον αέρα από τις 24 Φεβρουαρίου στο site www.vivaglam.com. Η καμπάνια που αφορά αποκλειστικά στη σειρά Viva Glam, της οποίας τα έσοδα διατίθενται σταθερά για την έρευνα κατά του AIDS, εκτυλίσσεται σε δύο φάσεις. Ώς τις 17 Μαρτίου το site θα περιέχει το αποκλειστικό videoclip της Lady Gaga όπως και μαγνητοσκοπημένα μηνύματα της τραγουδίστριας, ενώ οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να αφήσουν τα (ηλεκτρονικά) στοιχεία τους, για να λαμβάνουν ειδοποιήσεις ή να συμμετέχουν σε συζητήσεις στο Twitter. Στη συνέχεια, το site θα μεταμορφωθεί σε ένα διεθνές, διαδραστικό δίκτυο μέσω του οποίου οι επισκέπτες θα μπορούν να μοιράζονται τις δικές τους glamorous εικόνες, πληροφορίες αναφορικά με το AIDS και, επιπλέον, θα συμμετέχουν σε ένα μοναδικό fashion project με τη Lady Gaga και τον στυλίστα της.