Άλλαξε μου τα λάδια !!!

Όταν ο άντρας σου αδυνατεί να σε ικανοποιήσει ο πρώτος σέξι άνδρας που θα βρεθεί μπροστά σου πληρώνει τη νύφη.
Είμαι μια γυναίκα 48 ετών, που όμως τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζω ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα στην ερωτική μου ζωή.


Με τον άντρα μου ποτέ δεν κάναμε συγκλονιστικό σεξ, όμως τον τελευταίο χρόνο δεν κάνουμε σχεδόν καθόλου.
Σκέφτηκα ότι ίσως περνά την κρίση των πενήντα και δε νιώθει καλά με τον εαυτό του και αποφάσισα να του ανυψώσω το ηθικό με όποιον τρόπο μπορούσα. Μάταια. Έφτασε, μάλιστα στο σημείο να μου κάνει παράπονα πως είμαι πολύ πιεστική μαζί του και πια έχουμε μεγαλώσει για να παιδιαρίζουμε.
Έφτασα και εγώ στο αμήν. Είμαι μια γυναίκα λίγο πριν την κλιμακτήριο και δε δέχομαι να παγώσω τη λίμπιντό μου, επειδή ο σύζυγος αποφάσισε να γεράσει πριν την ώρα του.
Ήταν θέμα χρόνου, λοιπόν, μέχρι να αναζητήσω αυτό που μου αρνιόταν εκείνος αλλού. Και το βρήκα όταν πήγα να κάνω service στο αυτοκίνητό μου. Εκεί γνώρισα τον γιο του μάστορα. Δε θα σας αναλύσω πως τελικά καταλήξαμε στο κρεβάτι μια βδομάδα μετά, αλλά θα σταθώ στο γεγονός πως αυτό το αγόρι γιάτρεψε τη σεξουαλική μου ζωή και κατά συνέπεια έσωσε το γάμο μου. Δε νιώθω ότι απάτησα το σύζυγο μου. Απλά βρήκα τον τρόπο να μείνω με το σύζυγό μου, αλλά και εγώ να μην μαραζώσω.

Σωσώ, ετών 48


http://www.queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...