Olivia Palermo: Ενα κορίτσι με star quality

Μιλάει για την μόδα, τα ταξίδια και την διασημότητα

Μια από τις πρωταγωνίστριες της πολύ πετυχημένης σειράς The city του MTV και ένα πρόσωπο που αποπνέει μόδα από κάθε κύτταρο της. Η 25χρονη Olivia Palermo – η οποία έχει υπάρξει παράλληλα μοντέλο, editor σε περιοδικό και σχεδιάστρια- δεν είναι διάττοντας αστέρας αφού ο κόσμος της showbiz και της μόδας λατρεύει κάθε της εμφάνιση και εκείνη ανταποδίδει υπηρετώντας τον με πίστη. Να λοιπόν τι είπε σε πρόσφατη συνέντευξή της σχετικά με την μεγάλη της αγάπη, την μόδα, και όχι μόνο.


Για το προσωπικό της στυλ
«Το γούστο μου έχει αλλάξει μέσα στα χρόνια, όμως πάντα μένω πιστή στο προσωπικό μου στυλ, το οποίο και θα περιέγραφα διαχρονικά κλασσικό με μια μοντέρνα οπτική. Και φυσικά για μένα τα πάντα είναι τα αξεσουάρ.»

Για το τι κρύβεται πίσω από τις στυλιστικές επιλογές της
«Λατρεύω τα ρούχα, όμως αυτό που με ενδιαφέρει είναι να ντύνομαι για τον εαυτό μου. Εάν δεν είσαι άνετη με αυτά που φοράς, τότε ότι και να φορέσεις δεν θα είσαι καλά, ασχέτως την περίσταση.»

Για τα ταξίδια
«Λατρεύω να ταξιδεύω και να ανοίγω τα μάτια μου σε όλες αυτές τις διαφορετικές μορφές ομορφιάς που υπάρχουν στον κόσμο. Δεν μου αρέσει να μένω σε ένα μέρος πολύ. Μερικοί από τους αγαπημένους μου προορισμούς είναι οι Μαλδίβες, τα  St Barth's και οπουδήποτε έχει αρκετό χιόνι για να κάνω σκι. Λατρεύω τα σπορ.»

Για τους αγαπημένους σχεδιαστές της
«DVF, Giambattista Valli, Marchesa.»

Για το αγαπημένο ρούχο της ντουλάπας της«Φοράω τα πάντα στην ντουλάπα μου ξανά και ξανά. Όλα έχουν να κάνουν με το πώς χρησιμοποιείς την φαντασία σου για να δημιουργήσεις διαφορετικά looks με κομμάτια που ήδη έχεις.»

Για το τι απολαμβάνει όταν φωτογραφίζεται
«Το γεγονός ότι είμαι περιτριγυρισμένη από όλα αυτά τα όμορφα ρούχα και αξεσουάρ. Επίσης είναι μεγάλο plus ότι μπορώ να δουλεύω με τον Johannes - Huebl, το αγόρι της που είναι επίσης μοντέλο - όπως όταν κάναμε την φωτογράφιση για τα Mango στην Βαρκελώνη. Ήταν η πρώτη μου φορά εκεί και χάρηκα που μοιράστηκα την εμπειρία μαζί του.»

Για την διασημότητα
«Είναι μέρος της δουλειάς μου και προσπαθώ να μην το βλέπω αρνητικά. Εάν κάποιος θέλει να τραβήξει μια φωτογραφία, δεν με πειράζει.»

Για το ποιές θεωρεί fashion icons
«Είμαι παθιασμένη με την λάμψη του παλιού Χόλιγουντ. Τα περισσότερα από τα είδωλα μου είναι από εκείνη την εποχή: Grace Kelly, Audrey Hepburn, Carey Grant, Humphrey Bogart».

Για τις ανοιξιάτικες επιλογές της
«Είμαι ενθουσιασμένη που η άνοιξη έχει τόσο χρώμα. Όπως κάθε κάτοικος της Νέας Υόρκης αγαπώ μια έξυπνη μαύρη εμφάνιση, όμως δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς χρώμα. Οι Jil Sander και Jonathan Sanders έκαναν καταπληκτική δουλειά χρησιμοποιώντας το χρώμα με αυτό τον παιχνιδιάρικο τρόπο.»

Για τα μελλοντικά της σχέδια
«Η βασικός μου στόχος είναι να έχω πιο ποιοτικό χρόνο με τον Johannes και τον σκύλο μας τον Mr. Butler και έπειτα να σχεδιάσω ρούχα, να συνεχίσω το modeling αλλά και την ηθοποιία».


http://www.stylista.gr
http://www.luxstyle.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...