Τρύφωνας Σαμαράς: Η συνάντηση με την Ευγενία Μανωλίδου

Όσα λέει ο ίδιος για τις εξελίξεις στο DWTS και τον πιθανό νικητή

Την Παρασκευή 29 Απριλίου, στις 2.00 το μεσημέρι, η Ευγενία Μανωλίδου συνάντησε τον Τρύφωνα Σαμαρά, στο κομμωτήριό του, στη Βασιλέως Κωνσταντίνου 30, ώστε να κάνει δοκιμές, αλλά και κάποιο γύρισμα για το DWTS Daily –που μεταδίδεται κατά τη διάρκεια του 10 Με 1 Μαζί στον ΑΝΤ1– που να αφορά σε διαφορετικά χτενίσματα, τα οποία έχουν σχέση με το χορό.



Είστε φίλοι με την Ευγενία, Τρύφωνα;
Είμαστε πολύ κοντά. Μιλάμε στο τηλέφωνο, της λέω αν μου άρεσε σε κάτι ή αν της άρεσα εγώ, ανταλλάσσουμε απόψεις για το DWTS 2, μου λέει τη γνώμη της. Θεωρώ ότι η Ευγενία είναι από τις πιο ταλαντούχες παρουσιάστριες και μου αρέσει πολύ όλο αυτό το στιλ που κρατάει. Είναι ευγενική, γιατί έχει την ευγένεια στο αίμα της.

Είναι και εκείνη θαυμάστριά σου;
Δεν ξέρω για το χορό, αλλά ως προσωπικότητα νομίζω πως με θαυμάζει. Κι εμένα είναι το πρότυπό μου.

Θεωρείς τον εαυτό σου φαβορί στο παιχνίδι; Πιστεύεις πως θα κερδίσεις;
Πιστεύω ότι όσοι βρίσκονται αυτή τη στιγμή μέσα στο DWTS το αξίζουν. Είναι ένα παιχνίδι που, όπως έχει αποδειχτεί, έχει πολλές ανατροπές. Τα φαβορί τα φτιάχνει ο κόσμος. Εγώ δουλεύω πάρα πολύ για να βγάζω το αποτέλεσμα που παρακολουθείτε. Άλλωστε, δεν πηγαίνω για χορευτής, hairstylist είμαι. Πιστεύω ότι ο κόσμος θα αναδείξει τελικά αυτόν που πραγματικά αγαπάει, γιατί, πέρα από το αν του αρέσει ο τρόπος που χορεύει κάποιος, ψηφίζει κι αυτόν που συμπαθεί ως προσωπικότητα. Ο κόσμος ψηφίζει και το χαρακτήρα του διαγωνιζόμενου.

Με τη συμμετοχή σου στο παιχνίδι απέκτησες περισσότερους φίλους;
Δεν νομίζω! Κάποιοι με θυμήθηκαν ξαφνικά, λόγω αυτής της αναγνωρισιμότητας, αλλά εγώ ξέρω πολύ καλά ποιοι είναι οι πραγματικοί μου φίλοι και ποιοι είναι απλά κόλακες. Οι πραγματικοί μου φίλοι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα. Το γνωρίζω πολύ καλά.


http://www.stylista.gr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...