Πώς να «στρώσεις» το αφεντικό σου

Και, όχι μόνο δεν θα χάσεις τη δουλειά σου, αλλά θα πάρεις και προαγωγή.
Πριν από πολλά χρόνια δούλευα σε μια εταιρεία. Ήμουν ικανοποιημένη γενικά από τη δουλειά μου, αλλά εύρισκα ότι δεν είχε αρκετές προκλήσεις και περίμενα πως και πως την ευκαιρία για προαγωγή.
Με το προηγούμενο αφεντικό μου τα πηγαίναμε πολύ καλά, όμως ξαφνικά τα πράγματα άλλαξαν και τη θέση του πήρε ένας τύραννος. Για κάποιο μυστηριώδη λόγο φαινόταν πως δεν με πολυσυμπαθούσε και γενικά, ήταν ψυχρός μαζί μου.
Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να του ζητήσω να γίνει ο μέντροράς μου. Δέχτηκε και συναντιόμασταν συστηματικά επί τρεις μήνες. Μέσα από τις συζητήσεις μας με γνώρισε καλύτερα και εγώ είδα πως τελικά δεν είναι και τόσο κακός όσο νόμιζα. Αυτός από την πλευρά του, όχι μόνο τελικά με συμπάθησε, αλλά αναγνώρισε και τις ικανότητές μου, με αποτέλεσμα να με προτείνει και να με υποστηρίξει στην επόμενη ευκαιρία για προαγωγή. Και φυσικά, πήρα τη δουλειά!


http://www.queen.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...