Λίτσα Πατέρα: Η Μενεγάκη και οι άλλοι

«Οι παρουσιαστές είναι “μικροί ήρωες” και εκτός από την πρωτιά, όλες οι θέσεις είναι αξιοπρεπείς» διαπιστώνει η διάσημη αστρολόγος, που φωτογραφίζεται για το ΟΚ! στο κομψό ρετιρέ διαμέρισμα της στο Κολωνάκι και εξηγεί πώς είναι να κάθεσαι είκοσι χρόνια κάθε μέρα στον καναπέ της πρωινής τηλεόρασης.


Σας βλέπουμε στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη του ANT1 εδώ και είκοσι χρόνια. Συνεργαστήκατε με όλα τα πρόσωπα που πέρασαν από τον Πρωινό καφέ. Σίγουρα όμως με την Ελένη Μενεγάκη ήρθατε πιο κοντά.
Με την Ελένη ζήσαμε δέκα χρόνια. πάνω απ’ όλα η επιτυχημένη πορεία της μου έδινε σιγουριά. Είναι πολλές οι καλές στιγμές. Ήταν κοριτσάκι, παντρεύτηκε, έγινε μαμά. Μια πολύ συγκινητική στιγμή ήταν όταν πήγαμε στο μαιευτήριο για να τη δούμε, όταν είχε γεννήσει το πρώτο της παιδί, τον Άγγελο. Όλοι οι άλλοι ήταν παροδικοί, μέχρι να τους γνωρίσεις τελειώνει και η σεζόν. Επιπλέον λόγω κι άλλων επαγγελματικών υποχρεώσεών μου, δεν κάθομαι πάρα πολύ στην εκπομπή κι αυτό δεν μου επιτρέπει να αναπτύξω σχέσεις. Όμως είμαι πάρα πολύ καλά με όλους. Στενοχωριέμαι επειδή, λόγω μεγάλης πείρας στο πρωινό, καταλαβαίνω αν κάποιος θα πάει καλά ή όχι, αλλά δεν μπορώ να παρέμβω, να διορθώσω κάτι, γιατί δεν είναι αυτή η δουλειά μου. Πρέπει να αφήσεις τους ανθρώπους να κάνουν τη δουλειά τους μέχρι το τέλος. Αλλά από κει και πέρα δεν έχω άλλη συμμετοχή.

Αν η Ελένη Μενεγάκη σάς ζητούσε να συνεργαστείτε ξανά, τι θα απαντούσατε;
Τα χρόνια έχουν αποδείξεις ότι υπάρχουν απρόβλεπτες συνεργασίες και ανατροπές. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να συνεργαστώ με όλους, αρκεί να εξυπηρετώ το κανάλι μου και πάνω από όλα να μπορώ να δίνω μικρές συμβουλές στον κόσμο.

Πώς είναι η σχέση σας με τους παρουσιαστές του 10 με 1 μαζί, Σπύρο Χαριτάτο και Γιώργο Καραμέρο;

Ισχύει αυτό που προανέφερα. Είμαστε καλά, αλλά δεν έχουμε το χρόνο να κάνουμε φιλική παρέα. Είναι κι άλλες ηλικίες, είναι άντρες, είναι κάτι διαφορετικό, που δεν το είχα πολυζήσει.

Αποκλείεται να μην έχετε δεχτεί πρόταση από άλλο κανάλι.
Δεν θα άφηνα ποτέ τον ΑΝΤ1 εκτός αν με αφήσει αυτός.


http://www.myworld.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...