Σταματίνα Τσιμτσιλή: "Είμαι πολύ χαλαρή νύφη"

Δύο μήνες πριν ζήσει την πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής της στο πλάι του αγαπημένου της, Θέμη Σοφού, η παρουσιάστρια του Alter φωτογραφίζεται για το περιοδικό OK!

Αυτός ο χειμώνας είχε αρκετά συναισθηματικά σκαμπανεβάσματα για την παρουσιάστρια του Πολύ μπλα μπλα. Από τη μια οι προετοιμασίες της για τον γάμο με τον αγαπημένος της, Θέμη Σοφό, και από την άλλη οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο Alter και το άγχος της επόμενης μέρας.
"΄Ήταν και είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος για τους εργαζόμενους του Alter" παραδέχεται η Σταματίνα. "Και λέω είναι και όχι ήταν, γιατί ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο. Απλά, εδώ και δύο εβδομάδες που επιστρέψαμε όλοι στη ρουτίνα της καθημερινότητας, είμαστε αισιόδοξοι ότι όλα θα πάνε καλά".

Ύστερα από την εμπειρία που έζησες αυτό τον χειμώνα, φαντάζεσαι τον εαυτό σου χωρίς τηλεόραση;
Η γενικότερη κατάσταση που επικρατεί στον χώρο των media με έχει κάνει να έχω δεύτερες σκέψεις. Γιατί δεν είναι μόνο το Alter που αντιμετωπίζει πρόβλημα. Ακούω μόνο δυσάρεστες ιστορίες από συναδέλφους και αυτό που με κάνει ακόμα πιο ανήσυχη είναι η γενικότερη αίσθηση που υπάρχει, ότι χειρότερα δεν έχουν έρθεια ακόμα. Δεν έχω μπει στη διαδικασία να σκεφτώ τι θα κάνω μετά, γιατί θεωρώ ότι ο κύκλος μου στο Alter δεν έχει κλείσει ακόμα.

Στα δύσκολα δοκιμάζονται οι σχέσεις και οι ισορροπίες. Αυτή η δοκιμασία πιστεύεις ότι ενδυνάμωσε ακόμα περισσίτερο τη σχέση σου με τον Θέμη;
Το γεγονός ότι ο Θέμης μου στάθηκε με αυτό τον τρόπο σε όλες τις εκφάνσεις του προβλήματος, με έκανε να συνειδητοποιήσω για μια ακόμη φορά ότι είναι ο άνθρωπός μου.

Στις 25 Ιουνίου θα παντρευτείτε. Έχεις αγχωθεί με τις προετοιμασίες;
Καθόλου. Είμαι μια πολύ χαλαρή νύφη και είναι ένας πολύ χαλαρός γαμπρός. Δεν έτρεξα, για παράδειγμα, σε δέκα μαγαζιά για να βρω το νυφικό. Μπορώ να σου πω ότι δεν μου πήρε περισσότερο από δέκα λεπτά για να το διαλέξω. Είχα επιλέξει τρία που μου άρεσαν και αυτό στο οποίο κατέληξα ήταν το τρίτο που δοκίμασα. Ήθελα να θυμίζει παραμύθι και το βρήκα στη Vera Wang. Είναι λευκό, με ένα ρομαντικό, πολύ μακρύ πέπλο. Όταν είδα τον εαυτό μου στον καθρέφτη με το νυφικό, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι ότι θα αρέσει πολύ στον άντρα μου. Περιττό βέβαια να σου πω ότι η μαμά μου και η αδελφή μου συγκινήθηκαν πολύ όταν με είδαν ντυμένη νύφη!


www.stylista.gr 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...