Η Αλεξανδράκη θέλει καλό... sex

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη, την οποία γνωρίσαμε από τη συμμετοχή της στο «Next Top Model 1»...

απασχολεί τα Μέσα για διάφορους λόγους, αλλά όχι για την δράση της και τις επιτυχίες της στις πασαρέλες ανά τον κόσμο.

http://www.zougla.gr/Uploads/Anna/131110/Dimitra-Aleksandraki-ESWTER.jpg

Αυτή τη φορά, σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Max», μας εξήγησε πως είναι ο σωστός άνδρας για εκείνη, και τι πρέπει να κάνει καλά για να σταθεί δίπλα της: «Πρέπει να είναι άντρας, αρσενικό. Να σε κοιτάει και από τη ματιά του να καταλαβαίνεις ότι πρέπει να σκάσεις. Είμαι ανοιχτή στον έρωτα, είναι πολύ ωραίο πράγμα. Μου αρέσουν οι μελαχρινοί άντρες με μαύρα μάτια. Θα πρέπει πάντως να με σέβεται, να με εκτιμάει και να μου κάνει καλό sex. Εγώ τον έχω μέσα στο σπίτι μου πασά, βασιλιά. Και παντόφλες φέρνω. Είμαι γυναίκα για σπίτι εγώ, τελειωμένα πράγματα».

Πηγή:  Kontra


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...