Για εκατό χρόνια η Nivea είναι συνώνυμη της περιποίησης προσώπου και σώματος. Με διανομή σε περισσότερες από 200 χώρες και μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων ομορφιάς, οι υπεύθυνοι της εταιρείας που ιδρύθηκε το 1911 έχουν κάθε λόγο να νιώθουν ικανοποίηση. Και, για να το γιορτάσουν, εγκαινιάζουν μία από τις μεγαλύτερες ψηφιακές καμπάνιες.
Σκοπός τους να φτάσουν το ένα δισεκατομμύριο επισκέπτες την εβδομάδα. Αιχμή του ψηφιακού δόρατος της Nivea είναι η Rihanna. Η καμπάνια θα συμπέσει με την παγκόσμια περιοδεία της τραγουδίστριας, η δημοφιλία της οποίας αναμένεται να ενισχύσει το νεανικό προφίλ του τόσο οικείου brand.
Σκοπός τους να φτάσουν το ένα δισεκατομμύριο επισκέπτες την εβδομάδα. Αιχμή του ψηφιακού δόρατος της Nivea είναι η Rihanna. Η καμπάνια θα συμπέσει με την παγκόσμια περιοδεία της τραγουδίστριας, η δημοφιλία της οποίας αναμένεται να ενισχύσει το νεανικό προφίλ του τόσο οικείου brand.