Σίσσυ Φειδά: «Η Σκορδά έχει εμπάθεια μαζί μου»

Η Σίσσυ Φειδά μιλάει για την κόντρα που υπάρχει μεταξύ εκείνης και της Φαίης Σκορδά. Όπως δήλωσε η παρουσiάστρια: «Γιατί δεν ρωτάτε την ίδια; Όσο καιρό είμαι στην τηλεόραση, δεν έχω επιτεθεί σε κανέναν. Μάλλον εκείνη μου επιτίθεται».
Σύμφωνα με όσα έχουν ακουστεί η κόντρα των δυο κυριών είχε ξεκινήσει όταν ακόμα η Φαίη παρουσίαζε μεσημεριανή εκπομπή στο Άλτερ. Η Σίσσυ βρισκόταν σε κάποια εκδήλωση όταν την πλησίασε δημοσιογράφος της εκπομής, της Φαίης, για να κάνει μια δήλωση. Εκείνη όταν έμαθε για ποια εκπομπή επρόκειτο, αρνήθηκε να κάνει δηλώσεις, και οι ασκοί του Αιόλου άνοιξαν από εκείνη τη στιγμή. Η Σίσσυ επιβεβαιώνει ότι συνέβη αυτό το περιστατικό: «Είναι αλήθεια. Ήμουν σε κάποια εκδήλωση και, όταν με πλησίασε η κάμερα, δεν δέχτηκα να κάνω δηλώσεις». Όσο για τον αν θα μιλούσε με την Φαίη αν την συνατούσε κάπου τυχαία, χωρίς περιστροφές απαντάει: «Δεν έχουμε κάτι κοινό να πούμε. Μιλάω σε όλο τον κόσμο, αλλά με ενοχλεί η εμπάθεια. Όταν κάποιος δείχνει αδικαιολόγητη εμπάθεια, εκμεταλλευόμενος το βήμα το οποίο έχει, έχω κι εγώ το δικαίωμα της επιλογής, δηλαδή, αν θέλω να την "τροφοδοτήσω" ή όχι. Η ύπαρξή μου δεν ολοκληρώνεται με το να συμμετέχω σε μεσημεριανά και πρωινά. Αν κάποιος έχει κάτι να πει, ας το τεκμηριώσει με στοιχεία. Σε κακόβουλα σχόλια, τύπου "φοράει Valentino και πηγαίνει στους φτωχούς", επειδή είναι αναληθή, δεν θέλω να συμμετάσχω».


Πηγή: gossip-tv.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...