Νicole Kidman: Eίμαστε τρελοί ο ένας για τον άλλο

H Νicole Kidman παραχώρησε συνέντευξη και μίλησε ανοιχτά για την οικογένειά της αλλά και για τη παρένθετη μητέρα που έφερε στο κόσμο πριν λίγο καιρό τη δεύτερη κορούλα της, Faith.

H 43χρονη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός, είπε χαρακτηριστικά:«Ήταν πολύ συγκινητικό για κάποια γυναίκα που έχει γεννήσει η ίδια, όπως εγώ, να βλέπει το παιδί της να γεννιέται με αυτό τον τρόπο. Ένιωσα απέραντη αγάπη για την παρένθετη μητέρα που γέννησε το παιδί μου».

Για τα δύο υιοθετημένα της παιδιά που έχει με τον πρώην σύζυγό της, Tom Cruise, η Nicole Kidman δήλωσε: «Είναι πολύ περίεργο γιατί δεν ζουν μαζί μας, όμως θα ήμουν πολύ ευτυχής αν σε κάποια φάση ερχόντουσαν να εγκατασταθούν στο σπίτι. Είναι έφηβοι, 16 και 18 ετών, και είναι σε μια εντελώς διαφορετική κατάσταση».

Η Nicole Kidman έχει τέσσερα παιδιά, δύο που είχε υιοθετήσει με τον Tom Cruise και άλλα δύο που απέκτησε με τον μετέπειτα σύζυγό της, Keith Urban. Για το ενδεχόμενο να αποκτήσει και άλλα παιδιά, η ηθοποιός δήλωσε: «Ποτέ δεν λέω ποτέ. Θα ήθελα να κάνω κι άλλα παιδιά, αν και ο Keith δεν ενθουσιάζεται και τόσο, μιας και η αδελφή του έχει πέντε παιδιά και ξέρει πόσο δύσκολο μπορεί να είναι. Όμως, είμαι σε μια ηλικία που είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποκτήσεις παιδί. Και είμαστε ήδη ικανοποιημένοι με ό,τι έχουμε μέχρι τώρα».

Για τον σύζυγό της, Keith Urban, η Νicole εξομολογήθηκε:«Βρεθήκαμε σε ένα τεράστιο κόσμο και είμαστε τρελοί ο ένας για τον άλλο. Είμαι πανευτυχής που γνώρισα το σύντροφό μου, τον άνθρωπο που είναι πάντα εκεί για μένα, με προστατεύει και με αγαπά».
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...