H Herzigova έχει ένα όνειρο και είναι... ελληνικό!

Η Eva Herzigova δεν χρειάζεται συστάσεις... Ένα από τα τρία top models της δεκαετίας του '90 συνεχίζει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον δύο δεκαετίες μετά με ό,τι κι αν καταπιάνεται. Ποιο είναι όμως το μεγαλύτερό της όνειρο και τι σχέση έχει με την Ελλάδα;


Σε συνέντευξή της στο περιοδικό Down Town η αειθαλής (αν και 38 ετών πια) Eva Herzigova αποκαλύπτει ότι η χώρα μας είναι ο τόπος που μπορεί να πραγματοποιηθεί το μεγαλύτερό της όνειρο... ''Όνειρο μου είναι να αγοράσω ένα δικό μου σκάφος και να ταξιδέψω με τα παιδιά μου στα ελληνικά νησιά. Τώρα που το σκέφτομαι, μάλλον θα πρέπει να είναι ένα μεγάλο σκάφος. Μεταξύ 28 και 38 μέτρων σε μήκος για παίζουν τα παιδιά.'' δηλώνει.

Εργαζόμενη μητέρα, σχεδιάστρια ρούχων και ιέρεια της ομορφιάς η Eva βάζει πάνω απ' όλα τα παιδιά της. ''Τα παιδιά είναι η full time απασχόλησή μου. Δεν με ενδιαφέρει το να είμαι μια διακοσμητική μητέρα, θέλω να το ζω με όλες τις δυσκολίες που έχει το να είσαι ταυτόχρονα μάνα και μια εργαζόμενη μητέρα. Kαι ύστερα από αυτά έρχεται ο σχεδιασμός ρούχων. Το να διοχετεύω την δημιουργικότητά μου σε αυτό μου δίνει τεράστια χαρά. Δεν προσποιούμαι ότι είμαι επαγγελματίας σχεδιάστρια, όμως, όντας μοντέλο, μια γυναίκα που πληρώνεται για να φοράει τα ρούχα που έχουν σχεδιάσει άλλοι γι’αυτήν, είχα πάντα την επιθυμία να δοκιμάσω τις δυνατότητές μου στο να εκφράσω σχεδιαστικά τι είναι αυτό που εγώ θα ήθελα να δω φορεμένο πάνω σε μια γυναίκα.''

Πάντως επειδή η ''οικονομική κρίση'' δε φαίνεται να ανήκει στο λεξιλόγιο της Herzigova, κάτι μας λέει ότι ίσως πολύ σύντομα πραγματοποιήσει το όνειρό της και την δούμε να σαλπάρει για τα ελληνικά νησιά...


http://www.nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...