H Έλλη Κοκκίνου βούρκωσε με τον γιο της

Είναι ό,τι πολυτιμότερο έχει... Πώς θα μπορούσε να είναι αλλιώς; Η Έλλη Κοκκίνου μπορεί να ζει ξανά τον έρωτα με τον νεαρό μπασκετμπολίστα, Γιώργο Μπόγρη, αλλά ο μεγάλος έρωτας της ζωής της ήταν, είναι και θα είναι ο γιος της...

Ο μόλις 2,5 χρονών Αλέξανδρος έκανε λοιπόν τη μαμά του να βουρκώσει, όπως εξομολογήθηκε η ίδια η Έλλη Κοκκίνου στην εκπομπή Lifestyle.

''Τον έβαζα για ύπνο, όταν γύρισε και μου είπε ’Μαμά, να σου πω κάτι; Όταν μεγαλώσω, δεν θα έχω γιαγιά. Θα είμαστε μόνο οι δυο μας!΄ Τα έχασα. Του λέω 'γιατι το λες αυτό;' 'Δεν έχω δει μεγάλο να έχει γιαγιά!’ μου απάντησε. Δεν είναι ούτε τριών χρόνων και το έχει συνειδητοποιήσει. Το παιδί αυτό αντιλαμβάνεται περισσότερα από όσα εγώ πιστεύω. Ήταν πολύ σοκαριστικό να το ακούς αυτό αυτό ένα παιδί δυόμισι χρονών. Και εκεί βούρκωσα.'' αποκαλύπτει η Έλλη Κοκκίνου.

Η ίδια δηλώνει ότι ο γιος της είναι το ''ναρκωτικό'' της. ''Είναι το νούμερο ένα στη ζωή μου.'' εξηγεί.

Στην ίδια συνέντευξη μίλησε και για τον νεαρό σύντροφό της, Γιώργο Μπόγρη, διευκρινίζοντας ότι δεν κρύβει πλέον τη σχέση της, ενώ ο Γιώργος το έχει πάρει ψύχραιμα το όλο σκηνικό με τη δημοσιότητα και τους παπαράτσι.


www.nooz.gr


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...